今晚收到考評局寄來既信 - 准考證。我報咗中文和英文(B卷)。
慘lo!我未溫書啊!五月四日至六月份考。我又要返工,我真係不太想考試ya!
唉!到時至算啦!
今日我無帶飯,同Gary吃飯。唉!他話一個星期只可以出去吃一次飯。
今日出咗去吃,換句話來講,跟住三日就要帶飯啦!真慘!不知點解,
近來很想出去吃,不想帶飯啊!
今晚同Gary去咗海旁散步.........
別無他!逢星期一都是忙,又朝忙到晚。
到了收工,剛剛好做晒嘢。
無事啦!開心番啦!回復番以前開朗的我!