聽日母親節..so今日整定蛋糕送俾媽咪 咁聽日就有時間做功課啦..!_! 去左惠康幾次...... 全因第一次整既時候..早左放魚膠粉..(咁係錯既) 搞到變成唔知咩..一patpat= -'' 最後緊係ok左啦 今次整冇上次係丫茶屋企整得咁耐.. 好快就搞掂啦●v● 好嬲好嬲丫妹呀... 岩岩佢又飲汽水啦'' 明明自己飲左好多罐啦嗎 我只係飲左一罐炸 仲要係我面前飲.. 唔知死呀..抵俾我鬧嫁 哼!_!
星期四..唔洗科外活動..可以上圖書館做網頁.. 但次次都俾人霸晒lu..又冇得做'' -( ' – ' )- 不過唔緊要啦..手上又冇咩資料可以擺上網~ 最後都搵到部電腦用.. 今日唔知咩事..lokman..丫茶..同我都high左\(≧3≦)/ 做網頁都可以..笑到差唔多成個圖書館d人都聽到╮( ̄▽ ̄)╭ 全因丫茶個網裡面佢自己果個自述既問題..唱下首歌 到''小茶bb趣-......(閱讀全文)
今日早上dady突然問我地..去唔去九龍公園呀? 我緊係唔去啦...又曬又倦'' 有咩好睇呀= -'' 難得機會自己係屋企..電腦全日我既~ hahahaaa^^~ 媽咪走之前同我講..自己煮麵食啦..(有咩麵呀..咪得公仔麵lo =3=) 都好..<( ̄︶ ̄)> 可以一邊食一邊玩呀 玩下大富翁~ 跑online~ 好似冇玩到勁舞= -'' 所以打完lee篇日記就玩勁舞啦......(閱讀全文)
lee篇係我第一篇係qooza到寫既日記..so寫得唔好唔好見怪=3= 今日唔洗返學呀...正爆^^~ 難得機會緊係要努力o係跑到為我地學校玩多d經驗值啦... 但玩厭左..都會玩下勁舞既__ 不過都係好悶..= -''冇理由做功課瓜~ 功課又唔係好多緊係星期六.日先做啦!_! 希望今晚真係唔好咁悶啦~~ 有人陪我玩online game咁就最好不過'' ps唔洗返學係因為:我地學校借左俾人做會考場地.......(閱讀全文)