今日一早茹打左好多次電話黎,
我都冇聽,
因為仲係到訓緊教,
唔想起身聽住~
本來想去茹屋企!
之後都係冇去到嫁!
琴日以為可以同茹佢地去唱K嫁,
點知又話唔去啦....
不過唔緊要啦,
我聽日都仲可以出去唱既...
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
唉!有人又唔打比我..悶死啦!
打比佢又串我~~
冇野講啦..你打比佢算囉咁....
成日係電話到講..................
手提唔知仲有冇分鐘呢!!!! ><