今日一早比人叫左出去,
叫我去排隊等拎獎。。。。
勁緊張牙,果陣!!
超樣衰牙,
校長比錯獎比我喔!!
叫左miss唔好讀我出黎,
死都唔得。
之後班男仔又一直係到話。。
好煩牙!!
今日開始調班房,
點知連位都調左。。。。
______________________________________
今日好直得記念。
整整一個月啦!!