今日番左學校見家長。。
見黃麗芳。。
超憎佢,佢教我地又唔係好多。。
係到話我平時都好吵。
我媽仲勁囉,
真係咩都同佢講!
拍唔拍拖暑佢地咩事姐!
係咁係到問!
超煩,,我只係座左係到。
冇理到佢地!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
之後就叫WING幫我攞D野番學校。。
好多謝佢,係佢幫左我!THX
______________________________________
之後就番左大陸。。
番刑去就一直玩電腦。
玩到5點就去左村口到食飯!
起灸馬有180幾台人食飯!
一開始就好多野食。。
食左頭果3碟就好飽啦。
我就去左樓下,
我屋仁人個個都有中獎,
係得我冇中囉。。。
好唔開心,好失望。
不過都猜50蚊安養獎。。。
食完飯就出番黎香港啦。。。
|