今日一早番到學校就有人比糖同朱古力比我們!好開心!
本來好開心既,
點知有D人囉!
整到我好火牙!
真係勁唔想再同佢講野...
放學,林清同皮仔黎左我屋企樓下公園玩,
之後見到幾隻狗仔...
超得意!!
我抱住佢一陣,
佢就訓著左啦!
好想同佢地一齊玩得好開心!
好中2佢地牙..