歡迎
希望大家睇完就留個言比我啦!!
June15
暱稱: γ 笨蛋 g+★,
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-24
2008-12-22
2008-12-21
2008-10-07
2008-10-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


2008-03-24 分類: 未分類

 補打番琴日先!

琴日就同媽咪,牙同我媽個FD番大陸..

諗住番去整頭髮..

9黠正出發,

十點到左我姨到.

我地先去左飲茶,

之後就去整頭髮...

果陣係11點半.

我同我媽等左一陣就上左去洗頭..

洗完之後個男仔叫番我落去..

我一直座係到等佢整..

過左1陣,佢同我講野!

就一直係咁傾計..

傾傾下,時間過得好快.

我仲係到電緊頭髮!

起馬有3個唔同既人幫我電..

仲要整到我個頭鬼死咁痛..

最好係幫我洗頭個個...

又快又好..

電完就叫師父幫我剪啦!

點知剪完,..

好似有D奇怪..

唉!算啦!都剪左囉..

我剪完頭已經4點半..

我用左5個鐘頭整我個頭!

座到我成個人好累!

我地就去左食飯..

D野超好食嫁....

.........................................................

仲有..

如果見過我媽既人,

我媽已經唔同左啦!

佢把頭髮剪左好多!

><睇落去好唔習慣....

仲有好多好多事情但講唔晒!

咁就唔打啦。。

 




訪客留言 (返回 June15 的日誌)


ym535i 於 2008-03-28 10:28 PM 發表:
留CM!!..
嘻嘻..
個個頭像是你嗎?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是啦是啦
Posted at 2008-03-29 03:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



June15 於 2008-03-27 07:15 PM 發表:
啦牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching114 於 2008-03-27 11:34 AM 發表:
拉直定電曲?!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]