歡迎
希望大家睇完就留個言比我啦!!
June15
暱稱: γ 笨蛋 g+★,
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-24
2008-12-22
2008-12-21
2008-10-07
2008-10-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


2008-04-04 分類: 未分類

 有d人講左又唔話冇!

係4樓果陣都講左啦!

仲話冇!

上次就算啦!

今次就唔知1你有冇講。。。。。。。。。

講起都火牙!

唔講啦,下個話題!

------------------------------------------

今日同清,文,蚊北上。。

佢地唔知要去做咩啦!(唔講得)

我就陪行。。




訪客留言 (返回 June15 的日誌)


卜口 於 2008-04-05 06:02 PM 發表:
大家唔好嗌啦= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈!
唔洗問我啦!
一定唔會囉!
我唔會同佢講番野囉!
Posted at 2008-04-05 06:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ching114 於 2008-04-05 12:14 PM 發表:
嘩,,呀強你冇野呀...
你有咩資格講呢句""你 好 黑 我 憎""
你都好乞我憎wo~..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ts01597987 於 2008-04-04 09:53 PM 發表:
我今次冇講
你問下佢我有冇講
你話我係4樓個時我講左比人知
不如你諗下個時我點解會講比人知~吾該

你 好 黑 我 憎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩事牙你!
係你玩唔起要講人D野出黎姐!
唔知邊個黑人憎多D呢?
由唔知幾時開始就已經好憎你啦!
你以為你係咩牙?
勁喔,識憎人!!
你令我E家好憎你..
你咁唔中2座個位可以同老師講...
最好就係見唔到你!
 
 
Posted at 2008-04-05 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hunt_so_bad 於 2008-04-04 09:20 AM 發表:
Comment 4 you *v*
http://blog.qooza.hk/hunt_so_bad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]