今晚我地饮完o野后,我同距去玩机动遊戲,玩得畿開心噶..
跟住行佐下街.. 一齐行河邊.. 畿舒服下..
過马路嘅時候,距拖住我嘅手,我無拒絕,距好開心咁問我距係米成功佐..我话唔知..
哩個世界就系咁奇怪,
从無谂過会系咁,距锺意我..
當距同我講嘅时候,真係覺得不可思议..
点會系距?愕然..
講眞,距真系唔錯噶,几乎符合我嘅條件..
不过.. 都系担心..
过埋哩個暑假,我地就會去唔同嘅大學,唔同嘅地方..
唔系唔相信距,而係距离對于我嚟讲係壹個好嚴重嘅問题..
我希望我嘅BF可以壹直系我身邊支持我。鼓励我。安慰我..
我真系唔想分隔两地啊,咁会好辛苦噶..
我知距对我期望好大,我又唔想hurt距,点算啊?天啊,杀了我吧..
距话俾10日我考虑,唉,好煩啊..
我系好想俾機會距,
但好惊同距散佐之後连朋友都做唔成。。
我究竟應該點做啊??
煩4啦∼∼∼
|