.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


前世今生論 分類: 無法分類♥"]]

有好多人都相信前世今生論

而網上更加流傳好多關於「你前世係xxxxx」之類ge 「心理測驗」
小說以前世今生為主軸ge 更加多不勝數

你問我信唔信?

我又信wor

 

我相信世界上有妖精
亦相信靈魂之說

我相信粒粒會從良
亦努力相信自己

 

有人話生女係上一世作ge 孽
怕被唔好ge 佬呃, 眼白白睇住個女離開自己

我信

但係我係信我e 個女,
係爸爸你上一生ge 情人

 

 

前幾日睇左Taiwan ge 廣告
得知原來係Taiwan, 遲d 就係Father day la

睇完之後都略有感觸
回想起今年過左ge Father day, 我竟唸唔起任何野

看片:

沉默未必是金
但無聲勝有聲卻係我倆之間最好ge 詮釋
心靈ge 牽絲.......

 

==================================================================

唔係講假, 珍珠都冇咁真

相隔半年, 你又回到我ge 懷抱.....................

 

 

- End -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


xxxsam 於 2009-07-27 10:08 PM 發表:
我唔信喎~
不過我信我係你前世ge朋友~
所以今世你都係我ge朋友~打風都打唔甩啦~=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我前世果然真係真係積左d 陰德
朋友仔, 有時有d 野, 1個眼神就明ga la~~
(雖然我e+ 見唔到你....雖然我係抄包公的)
Posted at 2009-07-27 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ladycarol 於 2009-07-25 08:56 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank you
Posted at 2009-07-25 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cat_220 於 2009-07-25 07:22 PM 發表:
呀瑩,你知道你是我上輩子的媽媽嗎?~~~ 嗚........呀媽~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妖我知我夠啊婆....你夠傷心...
你都唔洗咁喊法啊
 
如果我係你前世ge 啊媽
咁我前世一定做左d 好事, 積左d 陰德
今世sin 唔洗做你啊媽 ()
Posted at 2009-07-25 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star