.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


史上最強, 四色雪糕!!!!!! 自滿 分類: 無法分類♥"]]

前幾日我姑媽又拎左2 盒ice cream 黎
一盒strawberry, 一盒coffee

我姑媽親手整ge Strawberry....
你知道我在等你嗎~~~?

我姑媽以前(e+唔知係咪) 係一間ice cream 廠ge 員工
出唔出名我唔知, but 係法國一流ice cream
個o麥頭係凱旋門黎ga
之前美食節都有出場

我姑媽整d 雪糕真係一流...
我唸我真係三世有幸

我前世果然積左d 陰德

好彩我之前果2 盒仲淨番小小....
如果唔係我都冇咁爽啊

 

唔講咁多.....去圖!!

我果然係處女......座.........
一點也不剩啊~~~~~~~~~~ (沒關係吧? -_-

 

不過我今日下就有小小肚痛.........
我深信唔關事ga

 

生活中果然處處都有粒粒的存在啊~~~
好想深深埋入粒粒的懷抱中 (小朋友咪亂學, 大姐姐有練過)

 

 

注意聽日ge 粒粒特輯!!

《要主人定要bear bear?!》

 

- End -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


xxxsam 於 2009-07-28 05:15 PM 發表:
我諗我都係食齌望好D~
食左會肥呢~嗚嗚~T^T
如果我姑媽也是ICE-CREAM廠ge staff
我一定會崩潰的~= ='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁又係啊, 咪話肥啊
女仔食咁多凍野對身體真係唔係咁好ga
 
不過你係開心到崩潰定興奮到崩潰sin?
(基本上兩者冇乜分別)
Posted at 2009-07-28 08:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EVAFUN 於 2009-07-27 11:02 PM 發表:
好好味ar ice cream..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

雖然e 個係事實
不過你未食你又知ge
 
好食到連啊粒都趁我收雪糕果陣偷舔啊(超危險)
Posted at 2009-07-27 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star