.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


1000 hit --- 該哭定該笑 分類: 塗抹生活鱅"]]

話說.......我個blog 創建左......

大概一年幾咁la........(隱約記得好似4月搞)

一年幾終於有1000人流la,
真唔知喊定笑好


(突然發覺佢有寫係4月30號)

 

睇唔清?

再近d

比隻死貓笑
佢搞左幾個月, 仲係只限好友
都有成5百幾6百

仲要比佢做左第1000個同第1001個

 

不過其實最近打blog 都冇乜點care e d 野

雖則話網上日誌ge 目的就係同人share 日記
比人留cm........等等等

但係話哂都係日記
冇乜必要向人曬
或者多人睇sin 係好日記
(雖然就算我同人曬都冇人睇...
雖然我e 個都唔係好blog )

 

傷心廢話唔多講

馬上獻圖

 


(話說有d 不該露ge 地方都係遮遮佢好d )

本身受白痴妹所托,
幫佢畫幅Anvil (電繪)

何謂Anvil? It's named by me.
姐係一半Angel 一半Devil e家老套野
畫畫下又對佢tap 糖, so 尋晚冇野做畫左幅

I"m so hard to disign the clothes for ladies.
仲要係求求其其lo 個草稿直接用SAI 求求其其上色

好彩雖然本簿仔得巴掌大, but 因我部相機高清
而入左落部腦果陣係好大份ge
e+ 因為要upload 又縮番細
so 望落都精緻些少   (唔明我講野ge 可以忽略e 段)

如果我home 有scanner 就好la 

 

 

 

 

 

PS. 我仲未收到Callum 封信啊
都成個禮拜幾la, 會唔會寄失ga 

 

- End -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


f3p12 於 2009-08-09 10:51 AM 發表:
HAHA~~
真係一場歡喜一場空
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實一場歡喜都冇
嗚......我好想要Callum 封信啊
我唔要寄失啊.........
Posted at 2009-08-09 11:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cat_220 於 2009-08-09 12:59 AM 發表:
喔呵呵呵~~~ ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....................................
Posted at 2009-08-09 01:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2009-08-08 01:22 PM 發表:
咁我係咪應該講句"恭喜"ar?...
個"anvil"個身係唔係大左d 呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇乜值得好congratulate
Anvil 個身應該唔算大, 7頭身姐(+頭)
我都大概7頭身
唔知你幾多呢(笑) (←冇惡意
Posted at 2009-08-08 02:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star