.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


當黑 分類: 無法分類♥"]]

e 幾日都係訓訓訓訓食,
功課冇掂過, 真係就死得

 

今日超當黑

 

 

 

1. 去睇牙, 超痛

 

 

2. 去Daiso 途中, 當我臨過馬路之際

撞車

一部皮包鐵撞向一部鐵包皮
傷ge 當然係皮包鐵ge 皮la

bomb 一聲, 就係我眼前, 真係嚇死我

見到鐵包皮中ge 皮去慰問皮包鐵中ge 皮
仲有人打tel tim

so 我都走左(還掂我係阻街果隻)

(ps. 後尾我由Daiso 出番黎, 見到有架好似ran 仔咁ge 警車
上面ge 正是果部皮部鐵, 我仲認得佢個pink 頭盔)

 

 

3. 去到Daiso, 有好多野想buy 啊
超想快d 到生日

我見到有隻細細隻ge 木雕貓咪
又輕又細又可愛, 超想送比Callum

but 到9月又要送Rebe 又要送Emma 又要送我啊ma (費事送Elise XD)
我仲見到有隻沖涼用品熊貓仔超可愛...超想要

 

 

4. 想入成教but 有成堆麻甩佬阻頭阻勢, 入唔到

 

 

5. 想飲奶啡(milkfee, 個名我作ga) 又冇哂奶

 

 

6. buy 奶果陣, Royal 個收銀唔知咩事,
價錢d 野搞到亂七八糟
搞到果個靚女搞超耐sin 走得

果陣排係我後面個啊婆都唔知係咪以睇熱鬧之名, 想尖隊為實
so 我又扮哂野咁霸番實我個位

後尾佢都得得地(貶義詞), lo 個身係咁貼住我後面

如果唔係有個實Q 係樹, 兼且佢係啊婆,
我實鬧Q 佢

(如果我不顧一切鬧Q 佢, 我就中左佢計la)

 

 

7. 同啊ma 講到明火腿成塊
佢都可以同我切絲

please, 聽唔到? 果陣我和您對答如流的呀!!

 

 

8. 發泄文

 

 

9. 預告:
好明顯又係PhotoFunia ge 傑作, 原作係點?

8日後你就知

 

 

10. 第10 唔係當黑野,
而係, 如果你地想揀歌聽, 可按list (果度有中文應該唔會搵唔到呱)
but 因為有廣告, so 你地要用反白向下拉sin 有第2 第3 頁比你地揀
(會持續增加)

就醬

 

 

- End -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


KYANMI 於 2009-08-24 10:58 PM 發表:
都好黑仔~
不過係好運黎GE預兆~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪ga, 你咪昆我wor ^-^
(我聽日就去lo 錢la, haha, 您說得沒錯兒)
Posted at 2009-08-24 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2009-08-19 09:20 PM 發表:
唉 ...估唔到我同你識左3年你咁對我
你唔打我個名就算la...仲要明講唔送比我..
真係傷心ar
可能你真係比車撞親...記得睇真d 係咪真係冇事
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我反而想比靚仔ge 胸膛..........
Posted at 2009-08-19 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star