前日1號, Emma 生日
今日3號, 開學+欣生日
大後日6號.............................. 
太趕la, 好幾日都冇打blog
不過終於唔洗睇纓果blog 果d「倒數1日, 睇你死未」
賀圖有d 趕, 係咁咦比幅雙貓比你地
一人一隻咁la 下

因冇手寫版, 連簽名都要調..........唉......
叫新簽名不是新簽名
================================================================
開學, 講真都幾開心下
1. 可能因為同好∼∼∼∼多朋友同班, 有d 開心 (真的只有有點嗎?)
2. 係home 就要發毛la
3. 可能因為Callum, 覺得自己有學番好幸福 
舊時我都係6:00am 起身, 湊啊粒出街
but 尋晚12點幾sin 訓, 有d 擔心起唔到
so 除左我自己個鬧鐘, 我仲lo 埋啊ma 部手機
邊聽林迪邊訓覺 (嗚.....以後訓學可能聽唔到林迪la)
點知我霎時唔記得我a ma 部手機ge 鈴聲係........
so 我即使扎醒左, 仲1 d 都唔眼訓
because.......................
佢個鈴聲係「角角角角∼∼∼∼∼」
雞啼-..-
仲要係有震喉,
有d 聲沙果陣
佢一響我真係即時醒
萬一我啊ma 以後要番早更點算

冇做到科長, 唔知係心作祟定係點
不過如果真係要做風紀都唔緊要ge
雖然我唔想今年校運sin 做 
回想舊年甘甘叫我入ada, 影左相, 開過一次會咁大把
就冇做過野-..-
我今年仲想入番, 不過唔係影相
(我平時school 比人影我會啤住佢, so 我唔想比人啤) (←不良示範
係入都入咩網頁設計d 咁ge 野la
雖然好似係潘sir 果team, 不過我唔mind
前提係電腦a sir 會唔會無視我ge 黑案底............-..-
================================================================
好鐘意小丸子同麥兜, 搞笑得黎超有深度
================================================================
前面提及到, 6號, 我................................... 
之前睇左本超厚ge 《漫遊德國》
唔係旅遊書, 係介紹果個國家 (ex. 人文, 歷史, 民族差異)
重點係用格格漫畫介紹 (←主要目的吧?
德國人同其他歐洲人有樣野唔同
就係雖然佢地唔係「野蠻人」, 唔係冇禮貌
but 佢地講野會好直接
ex 法國朋友邀請德國朋友食午飯
法:「1點la 就」
德:「好」
1點
法:「咦你咁早到ge」
德;「係你話1點ge」
法: (乜佢咁唔識規矩ge, 話1點其實係3點ga ma) (法國人食野食好耐, 佢地對時間差觀念不大)
德: (話明1點又唔係, 法國人真係狡猾, 唔講口此)
其實都係文化差異姐
另一個ex:
德國夫婦請飲
咁人地結婚, 照理做fd ge 梗係要送禮la
通常我地會煩: 「送咩好?」
but 德國人唔會
果對德國夫婦會貼一張紙, 類似表格, 寫:
我地想要:
1套茶杯
1個微波爐
1.......
跟住d 人就會係旁邊打個剔剔
代表佢要送果份
而其他朋友就送其餘ge
其實咁樣有個好處
就係少左浪費同重複
雖然冇左surprise
but 德國人的確係好直接
So.............
我想要............(所以欠扁地之前果d 德國送禮論都係為左e 個?! :



我仲想要埋錢「硬」(儲錢箱) 同水壺(透明輕身果隻, 因為我得保溫壺, 夏天帶好重)
其實平平地得ga la........唔洗太貴 
本身仲有e 個:

but 因為buy 左la -u-∼∼∼
而啊粒個玩具唔係唔玩得, but..............

同之前ge 差好多 (舊相機影)


唯有希望有心人士可以送下la, 雖然我d fd 來來去去得幾個......
好la, 多謝收睇^u^ (最緊要記得送禮)
附張震得黎好可愛ge 小粒

(粒: 好慘啊, 有人知我生日都唔送, 今次要趁主人生日送番比我啊!!!!! 如果唔係勢你啊la)
- End -
|