.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


年年開學都生日 + 德國送禮論 分類: 無法分類♥"]]

前日1號, Emma 生日

今日3號, 開學+欣生日

大後日6號..............................

 

 

太趕la, 好幾日都冇打blog
不過終於唔洗睇纓果blog 果d「倒數1日, 睇你死未」

賀圖有d 趕, 係咁咦比幅雙貓比你地
一人一隻咁la 下


因冇手寫版, 連簽名都要調..........唉......
叫新簽名不是新簽名

 

 

================================================================

 

開學, 講真都幾開心下
1. 可能因為同好∼∼∼∼多朋友同班, 有d 開心 (真的只有有點嗎?)
2. 係home 就要發毛la
3. 可能因為Callum, 覺得自己有學番好幸福

 

舊時我都係6:00am 起身, 湊啊粒出街
but 尋晚12點幾sin 訓, 有d 擔心起唔到

so 除左我自己個鬧鐘, 我仲lo 埋啊ma 部手機
邊聽林迪邊訓覺  (嗚.....以後訓學可能聽唔到林迪la)

點知我霎時唔記得我a ma 部手機ge 鈴聲係........
so 我即使扎醒左, 仲1 d 都唔眼訓

because.......................

佢個鈴聲係「角角角角∼∼∼∼∼」

雞啼-..-

仲要係有震喉,
有d 聲沙果陣

佢一響我真係即時醒
萬一我啊ma 以後要番早更點算

 

冇做到科長, 唔知係心作祟定係點
不過如果真係要做風紀都唔緊要ge
雖然我唔想今年校運sin 做

 

回想舊年甘甘叫我入ada, 影左相, 開過一次會咁大把
就冇做過野-..-

我今年仲想入番, 不過唔係影相
(我平時school 比人影我會啤住佢, so 我唔想比人啤) (←不良示範
係入都入咩網頁設計d 咁ge 野la

雖然好似係潘sir 果team, 不過我唔mind

 

前提係電腦a sir 會唔會無視我ge 黑案底............-..-

 

================================================================

 

好鐘意小丸子同麥兜, 搞笑得黎超有深度

 

================================================================

 

前面提及到, 6號, 我...................................

之前睇左本超厚ge 《漫遊德國》
唔係旅遊書, 係介紹果個國家 (ex. 人文, 歷史, 民族差異)
重點係用格格漫畫介紹  (←主要目的吧?

德國人同其他歐洲人有樣野唔同
就係雖然佢地唔係「野蠻人」, 唔係冇禮貌
but 佢地講野會好直接

ex 法國朋友邀請德國朋友食午飯
法:「1點la 就」
德:「好」

1點

法:「咦你咁早到ge」
德;「係你話1點ge」
法: (乜佢咁唔識規矩ge, 話1點其實係3點ga ma)  (法國人食野食好耐, 佢地對時間差觀念不大)
德: (話明1點又唔係, 法國人真係狡猾, 唔講口此)

其實都係文化差異姐

 

另一個ex:

德國夫婦請飲

咁人地結婚, 照理做fd ge 梗係要送禮la
通常我地會煩: 「送咩好?」

but 德國人唔會

果對德國夫婦會貼一張紙, 類似表格, 寫:

 

我地想要:

1套茶杯
1個微波爐
1.......

 

跟住d 人就會係旁邊打個剔剔
代表佢要送果份
而其他朋友就送其餘ge

 

其實咁樣有個好處
就係少左浪費同重複

雖然冇左surprise
but 德國人的確係好直接

 

 

 

 

So.............

 

我想要............(所以欠扁地之前果d 德國送禮論都係為左e 個?! :

我仲想要埋錢「硬」(儲錢箱) 同水壺(透明輕身果隻, 因為我得保溫壺, 夏天帶好重)

其實平平地得ga la........唔洗太貴


本身仲有e 個:

but 因為buy 左la -u-∼∼∼

 

而啊粒個玩具唔係唔玩得, but..............

同之前ge 差好多 (舊相機影)

 

 

唯有希望有心人士可以送下la, 雖然我d fd 來來去去得幾個......

 

好la, 多謝收睇^u^ (最緊要記得送禮)
附張震得黎好可愛ge 小粒


(粒: 好慘啊, 有人知我生日都唔送, 今次要趁主人生日送番比我啊!!!!! 如果唔係勢你啊la)

 

 

 

- End -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


elisengan 於 2009-09-03 08:51 PM 發表:
我要送第2樣...
"咬咬Toy"??...
是但la~ 平平地地送比你~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實......咬咬toy 係Daiso 絕種左好耐.........
 
有嗶嗶ge 都唔緊要ga ^u^
Posted at 2009-09-03 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star