唉.....鬼叫今年星期日生日咩, 禮物只能後補la
早到ge 有: 我mama 的生日蛋糕 
岩岩好ge 有: 我baba 比我ge 5舊水啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
遲到ge 暫有以下:
欣: 遲到中ge 最早, 係鏡梳組 (Forever Friends 啊∼∼雖然有d 劉劉地, 不過幾可愛)
纓: 一排小吉百利同十粒珍寶珠 (仲要我比提子味佢食....真係成何體統 )

彤: 我今朝同佢講, 佢中午就比我la, 最大份係佢
雖然係好「行」ge 杯, 不過唔知點解我好鐘意果隻杯

就連粒粒小樹都有蛋糕食
 (最靚ge夜晚唔記得影 )
佢比之前大棵左好多啊
遲d 得閒再貼之前果d la (之前ge PhotoFunia Part2 都未貼 -﹏-|||)
總之多謝哂你地啊各位朋友仔
不過有d 遲到到不見蹤影果d...........
 
希望快d 到今個禮拜5 or 打後la, 咁就可以收到Callum 封信+ 禮物la
發佈會完畢, 謝謝收看  
最後, 比大家聽一首歌, 亦都代表我ge 心情 (其實只係從我的Youtube 最愛搵出黎...咁岩算真係岩我心情)
 You raise me up∼∼∼
- End -
|