.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


生日禮物發佈會 分類: 無法分類♥"]]

 

唉.....鬼叫今年星期日生日咩, 禮物只能後補la

早到ge 有: 我mama 的生日蛋糕
岩岩好ge 有: 我baba 比我ge 5舊水啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

遲到ge 暫有以下:

 

欣: 遲到中ge 最早, 係鏡梳組 (Forever Friends 啊∼∼雖然有d 劉劉地, 不過幾可愛)
纓: 一排小吉百利同十粒珍寶珠 (仲要我比提子味佢食....真係成何體統 )


彤: 我今朝同佢講, 佢中午就比我la, 最大份係佢
雖然係好「行」ge 杯, 不過唔知點解我好鐘意果隻杯

 

 

 

就連粒粒小樹都有蛋糕食

(最靚ge夜晚唔記得影 )

佢比之前大棵左好多啊
遲d 得閒再貼之前果d la (之前ge PhotoFunia Part2 都未貼 -﹏-|||)

 

 

總之多謝哂你地啊各位朋友仔
不過有d 遲到到不見蹤影果d........... 

 

 

希望快d 到今個禮拜5 or 打後la, 咁就可以收到Callum 封信+ 禮物la

發佈會完畢, 謝謝收看 
最後, 比大家聽一首歌, 亦都代表我ge 心情 (其實只係從我的Youtube 最愛搵出黎...咁岩算真係岩我心情)

 

 

 

 

You raise me up∼∼∼

 

 

 

- End -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


Hon6937081 於 2009-09-14 11:30 AM 發表:
我草緊錢錢買禮物俾你地架啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cat_220 於 2009-09-09 06:49 PM 發表:
``最近都有聽呢首歌ge 原唱.......GOOD !!^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2009-09-09 01:35 PM 發表:
一開始我以為佢地係咪咀....
因為實在係唱得太好聽la~ >.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一開始我以為佢地自己唱
後尾覺得係咪咀-皿-" (講笑姐, 就算真係咪都係咪自己ge 咀)
Posted at 2009-09-09 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star