首先, 其實我唔想講「Elise 生日快樂」sin ga
不過你今日生日, 算係咁la
其次, 我等左Callum 封信2個禮拜有多lo!! -_-
點知今日中午番去ge, 只有一張紙
掛號紙
我見到果張紙幾驚啊!! -口-
因為我記得細個果陣, 個個同學都差唔多
比小小錢又要罰wor......
果陣我見到果張紙果陣啊, 驚到啊
仲要叫我mama 搭去新馬路總局到比5蚊tim 啊-_-
(當時車錢都5蚊la)
不過今次我見到佢冇寫話罰幾錢
只有叫我係下個工作日時間去lo
(佢19號蓋印, but 今日21 號lo -皿-")
so 我放學就去la
Ada 開完會就5點7, 搭去新馬路lo 到果陣真係超興奮啊
竟然有咁大∼∼∼∼∼∼∼份wor!!
番到home 都差唔多7點la
因為放學放工塞車
途中我見終於有位坐la, 正當就坐之時
我見到有個阿伯
咁我梗係讓阿伯la, 「你坐阿」
點知個阿伯話唔洗, 佢話過2個站佢就落ga la
(當時我唸: 2個站你又坐-_-, 你腳力唔好就唔好企la)
不過見佢咁nice, so 我又坐左la.u.(雖然果2個站要好耐sin 到)
過左幾分鐘, 又有個介於阿嬸同婆婆之間ge 女士(黑頭髮, 可能染過)
佢企到我果到, 我問, 「你坐阿」
佢好乾脆地話唔洗, 仲同我傾左幾句
「你咁夜放學ge?」
「係阿, 我去郵局拎d 野」(果陣我攬實份郵包)
之後見佢有位坐我個心都安落番d ^u^
番到home, 梗係第1時間拆禮物la!! (其實係影相sin )
去圖!!!

佢今次冇寫錯字la ^u^

又係Bear Bear 啊^u^!!

內裡包裝
有好靚ge 花花同happy birthday 字樣ga∼∼∼∼

係袋鼠啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

正面

可愛特寫

仲有BB ga (雖然le he 左d)

Come from Australia (注意冇s, 因為親子一齊)
雖然唔知點解比我阿媽發現係「Made in China 」 

我仲有蛋揵食tim (當然只係我mama 係大陸buy ga la)
其他禮物:

樹熊, 係我a ma 係8月尾果陣送比我ga
因為佢去長隆一日遊, 用左89.x 大元buy 比我  

Mabel 遲左幾日比我ge 頭超大阿差爆炸狗

當然仲有遲到2奶s (Elise) 生日sin 到ge Callum 比ge 袋鼠la ^u^
(條絲帶寫住 "Australia" ga∼∼∼)

大小比較

大合照!!!!
仲有哩...........Monster.inc 〈怪獸公司〉真係超好睇!!!
Pixar (有盞燈燈果間哩...), 你係掂ge!!!

樣衰版大眼仔, 仲係唔記得+ 角 
- End -
|