.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


殺很大∼∼更年Monday的憂鬱 (內有新歌推介) 分類: 無法分類♥"]]

你媽媽的混蛋......去死吧你!!

更年期又怎麼了? 吃三八口服液吧!!

 

你e d 咁ge 八婆功力....小妹佩服佩服

比個拇指你....
哎呀唔好意思, 比錯, 補多1隻比你

 

容易被情緒所影響的我, 只好爆粗
Just only on Mondays and Wednesdays

 

===================================================================

 

雖然我餘暇入左第一志願, 不過一唸到過多1粒鐘就要對住個38
真有d Wednesday 憂鬱 (不是Monday 嗎?!)

 

周老師, 為難您了, 回家叫您老公給您惜惜吧

 

===================================================================

 

ADA 海報第1期預先睇, 不過佢ge 貞操已經比左阿片la
死人頭Emma 又唔do 野bo, 搞到我用左2日2夜啊

今次難得2個人仔之中我冇偏愛某個

各位正太控腐女不要妄想啊啊啊啊啊 (←表情大誤?

 

===================================================================

 

熱烈推介

 

雖然係佢地第一張《宇宙人同名專輯》ge 第3主打歌,
but 我最鐘意e 首

 

宇宙人 - 要去高雄

 

===================================================================

 

 

感謝睇完e 篇不知所謂ge Journal, 在此, 我要感謝Miss Jackie (啥?)

 

 

 

- End -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


f3p12 於 2009-10-11 03:18 PM 發表:
一d都5似你wo~~~
你變左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



famle 於 2009-09-28 07:07 PM 發表:
呵~真係不知所謂wo
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star