其實我唔想打blog ga (啥?
不過我驚粒粒小樹會謝啊, 間唔中打下都應該ge
講真, 我覺得e+ ge 生活同初中冇乜分別
只不過, e 1 班冇比我班ge 感覺 (舊年都冇ga la 唉)
一圈又一圈
不過好彩我地幾條友都係同一班咋,
小息又可以同hon hon 吹水
幾寫意
時光飛逝, 咁快又十月la
遲下又考試la
跟住就高三
跟住就去台灣
跟住就結婚(太快了吧?!!!) 
唉...弊+「哩u」 la, e+ 我express emotions ge 能力越黎越差
寫到咁多la (「多」?)
新增:
岩岩賤人又番左黎痴餐
我聽Smart ABC 梗係要大聲ga la
點知佢又電視較大聲
之後佢頂我唔順就發爛話:
以後唔洗煮我飯la
我話: 好yeah, 終於走la
按慣例 (脫褲星爺樣), 都係獻上一首歌la
e 一首好適合上一次篇blog
- End -
|