.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


近況 分類: 無法分類♥"]]

其實我唔想打blog ga (啥?

不過我驚粒粒小樹會謝啊, 間唔中打下都應該ge

 

講真, 我覺得e+ ge 生活同初中冇乜分別
只不過, e 1 班冇比我班ge 感覺 (舊年都冇ga la 唉)

一圈又一圈

 

不過好彩我地幾條友都係同一班咋,
小息又可以同hon hon 吹水
幾寫意

 

時光飛逝, 咁快又十月la
遲下又考試la

跟住就高三

跟住就去台灣

跟住就結婚(太快了吧?!!!)

 

唉...弊+「哩u」  la, e+ 我express emotions ge 能力越黎越差

寫到咁多la (「多」?)

 

 

新增:

岩岩賤人又番左黎痴餐
我聽Smart ABC 梗係要大聲ga la
點知佢又電視較大聲

之後佢頂我唔順就發爛話:
以後唔洗煮我飯la

我話: 好yeah, 終於走la

 

 

按慣例 (脫褲星爺樣), 都係獻上一首歌la

 

 

e 一首好適合上一次篇blog

 

 

- End -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


Cat_220 於 2009-10-13 10:52 PM 發表:
saxophone 真正!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star