.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


他媽的被狗咬了 分類: 無法分類♥"]]

之前同佢hi 兩聲, 佢仲依依不捨咁追左一段路仔

e+ 係咁e 過左一兩個月就唔記得我了是吧?! (翻桌)

 

紫藥水好蟵啊 Orz

 

===============================================

報告: 超想轉blog 的說!!!
http://merisse.net84.net/

得閒去果度聽下聖誕歌la
係school 撻番黎ge

===============================================

前日唔忍心食ge 蝦仔

11月23 號 buy 比mama ge 康乃馨, 到e + 都未謝 (mama 剪到一束咁)

𨰜  係堂上整, 唸住星期5 send 比Callum ge 聖誕卡
envelope
疑似Callum ge 神秘物體
"Sleep tight in the Breeze at such a wonderful Christmas time."

Whole

𦯀  今日上網見到ge 理想和諧 (注意, not "絕對和諧")

今日成日係被「斗」到, 攬住暖粒粒ge 粒粒睇書睇到訓著, 好爽

以上

照舊聽首歌吧


 

(廣仲私心)

 

𡑒 End  (討厭, 是h 耶 (羞

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


xxxsam 於 2009-12-12 09:05 PM 發表:
看你blog才知道就快是聖誕節,(也太誇張了吧!)
聖誕card好靚牙,但係...-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

太花了對吧?! XD
Posted at 2009-12-12 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ian116 於 2009-12-08 07:10 PM 發表:
哈哈 我之前都有諗過轉戈種blog
不過唔識用XD
新的很好呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我e 挺係冇野搵野搞ga 姐 XD
 
當然啦~ 我整左好耐ga~~
Posted at 2009-12-09 05:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KYANMI 於 2009-12-07 10:29 PM 發表:
唔好轉LA...
呢個幾好牙
我望到粒粒 就知係你
哈哈
你D作品都係咁美 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉次次我話轉都轉唔到ga la XD
 
e+ 有人直頭叫我做「粒粒」
 
多謝^u^, 不過我係lo 雲吞沾d 顏料抹兩抹
(太嘔了吧!!        ( 其實係紙巾姐 -﹏-
Posted at 2009-12-07 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dream27 於 2009-12-07 06:27 PM 發表:
CM..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2009-12-07 05:45 PM 發表:
星期五咁快寄? 唔係正係要ONE WEEK 就寄到LA 咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star