.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


親愛ge 纓纓見到請進 (閃光文注意) 分類: 無法分類♥"]]

好一首輕快ge 情歌
(相信老客主都認得e 首前任blog 歌la, 用左超耐)

 

好彩今日有纓纓你咋!! >33333<
如果唔係連ball 都開唔到就真係丟架丟到大西洋la

感謝你的一粒鐘, 感謝你的教導, 感謝你的不離不棄!!
Sensei (日文)!!

 

um.....上色超隨意光影超差都唔知做緊乜-﹏-
線稿 (只能說草稿吧) 都還ok

左邊ge 係小王子, 右邊ge 係無名女人 (頭髮長到拖地ge 比我畫到咁短)
上面果幅真係越睇越樣衰好想del 左佢

不過樣衰ge 野總要比人睇ge

其實我覺得咁睇法都幾溫馨, 如果係背光 (姐係光源係兩人中間ge 遠處) 仲正
只不過..........功力唔夠

咁既然咁溫馨 (個人意見吧), 就借花敬佛la

 

(學友深情樣)


有著∼∼便有著∼∼真愛是永不死∼∼
穿過喜和悲∼∼
跨過生和死∼∼

有著∼∼便有著∼∼千個萬個世紀∼∼
絕未離棄∼∼∼∼
愛是永恆當所愛,是

 

係咪冧到爆呢陳教練?

 

咀啖sin!!

 

 

啜卜

 

 

愛死你唷~~~~

 

- End -

 

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


elisengan 於 2010-01-12 09:22 PM 發表:
唉....我唔知matthew 會搞咁耐ga~
ps: 其實都係因為個eliza 問埋咁多問題lor~ -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算la, 我心淡了
Posted at 2010-01-12 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miya_sonson 於 2010-01-12 12:08 AM 發表:
哈哈
正阿首歌~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊首sin? 
Posted at 2010-01-12 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Corence 於 2010-01-11 09:27 PM 發表:
畫得好令
哈哈張學友戈首歌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有著我∼∼便有著你∼∼∼
姐係其實第一句歌詞我打錯ga
Posted at 2010-01-11 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dream27 於 2010-01-11 09:24 PM 發表:
NO1.cm..
哈哈..畫得挺不錯呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁都比你搶到有冇搞錯
主人翁仲未出現咋-3-
Posted at 2010-01-11 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star