嗚.........好Q痛啊
(聽左冇咁痛 XD)
今日餘暇化學玩粉筆炸彈
miss 話果d「炸藥」要好小心咁放入粉筆裡面 (我地挖左窿)
結果我同Marvis 整整下, 唔知我定佢整一整
bomb!!
爆左la
好似話因為唔小心磨擦到wor....miss 都已經加左水ga la
話說bomb 果野, 我成個視野都係橙色ge 光
仲要比miss 沖水sin 知痛 (要沖走d 化學藥物)
寶瑩d 頭髮同外套仲焦埋tim! 唉!
落到去比doctor 包, 好痛
後尾因為冇陽光, 我地落去, 文班繼續整果陣
miss 驚所以落多左水,
所以只爆得幾個
盧話我搞成咁, 唔扔好唔抵姐
so 我咪扔lo, but 又冇爆-_-
72 問miss, 之前有冇人試過「窿」
miss 話梗係冇la!! 有仲比我地做 (姐係下年學妹冇得做ga la -v-)
好彩有上一堂ge 香皂



果d 係泡XD 仲係泡就乾左la
我地落左薰衣草香精 (橙紅色果d 用左strawberry, 不過我lo 得一個blue)
以個咁ge 大細可能洗一洗手就冇!! (我e+唔掂得水.......嗚)
放學練羽毛球都冇乜點練, 因為好痛
but 我發現如果有人陪我傾計就好似冇咁痛 (因為時痛時唔痛!!)
不但陳眼影教練請雪糕食, 番到home 媽媽仲幫我茶四川buy 番黎ge 藥膏
茶左之後好似真係唔痛!! 仲有Callum ge hugs,
e+ 好番好多la -﹏-
上葡文果陣我仲痛到喊!! 要咬住紙巾!!
難忘ge 「刺激」回憶吧......umumum -﹏-
話說我發現長髮ge 我XD

給我一個溫暖ge cm 以對抗mini ice age 吧!!
- End -
|