.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


萬年一次ge blog 分類: 無法分類♥"]]

我唸萬年唔更新一次ge 我應該冇人記得了

 

開始左我半桶水ge 結他生活

繼續我睇心情ge 塗抹生活

 

=======================================

 


Rachael Yamagata
slow version

 

=======================================

 


(點圖看大圖)

看似平滑實質粗糙ge 筆觸, 都幾好睇啊
只喜歡鎖骨

 

=======================================

 

尋日(2010/08/02) 係我粒粒小樹ge 一周年, 回想當年畫ge 圖......-_-
實在唔想承認係我畫ge

e+唸番,
懶而唔打blog, e+得閒又打番blog
其實都幾可恥下

希望越黎越寡言ge 我
可以為粒粒小樹添番多少嫩葉

 

=======================================

 


(點圖看大圖)

2009/07/10, 當時粒粒耳仔仲有鬈鬈毛
當時係我見過最美ge 日出

盛夏ge 日出

當時身邊的人, 如今早已在英國

 

=======================================

 

今日行海皮, 望住反映天空的藍海
手牽粒粒,
過左一個充滿海水臭味, 被偷拍ge 清涼傍晚


(點圖看大圖)


(點圖看大圖)

想睇相應該去卡拉chan facebook 就可以睇飽了
背景正是出自她手的不良少女與無辜睇好戲小狗

 

=======================================

 

希望做到一個禮拜至少update 一次, 附圖

不過都唔望有cm, 畢竟e度只係我自言自語ge 深井

 

=======================================

-END-

 

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


Dream27 於 2010-08-07 12:18 PM 發表:
好美喔..你要多d打日誌呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

人太懶了> <"
Posted at 2010-08-07 02:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2010-08-05 08:05 PM 發表:
taiwan snow mountain................   -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cat_220 於 2010-08-04 08:16 PM 發表:
`哇!! D 相好正bo ~~~~~!
 
唔知出自邊個攝影師手呢可?~~~~~ XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lo 可, 係咪好想搵佢簽名?
索取方法: lo 張紙一支筆簽下去
 
{越是簡單∼越是不簡單∼悅氏礦泉水
Posted at 2010-08-04 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2010-08-04 06:55 PM 發表:
why do u want to vomit when u r talking about my soul?   T^T#
does it disguest u ?.....................
but...   actually...   what did u mean in ur response?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

because I think I was too sensitive XD
and.......I don't know what I meant........
everything is decided by my bad english~~
Posted at 2010-08-04 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2010-08-04 04:32 AM 發表:
“自言自語ge 深井”。。。
it 's so nice to see u updating ur blog...
although my body is in uk,,,
but my heart is in macau...
it sounds like i am ur boyfriend -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Your body......-u-
I'm not really miss your tall tall body actually
but your soul (ohohoh I'm gonna vomit)
 
-u- and I prefer Little as my boyfriend rather than you....
though what I said in my blog is true,
you ARE in England (or YOUR BODY?)
Posted at 2010-08-04 04:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



totofufu 於 2010-08-04 02:20 AM 發表:
stella 早安=v=
d相真係好正..=v=+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

早安啊~
唸住捱到睇日出但此刻我想訓了
 
最尾果句你同卡卡chan 講la -u-
Posted at 2010-08-04 04:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miya_sonson 於 2010-08-04 01:46 AM 發表:
美~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁快手ge 你~~
Posted at 2010-08-04 01:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star