雖然遲左一粒鐘, 希望唔好介意
立馬補上賀圖:

清「兒」係我對清誼ge 暱稱
希望你會鐘意e 個半正太 >/////<.......................................................
講笑-u-
雖然今日唔係4月1
============================================
e一排屋企大廈, 前往天台ge 樓梯間出現左一隻貓貓
開頭我叫佢啊寶, 希望佢大個會比人當寶咁愛, 女仔
↓有d 怕羞

↓仲有d 嗲 (應該話 "好")

↓一直等緊啊寶出現ge 粒粒

↓終於等到la∼

↓嗚哩嘻~~~////////////////(羞) (ps. 粒粒係女仔)

↓啊寶美照


* * *
後尾我叫佢豆釘, 因為啊寶好似有小小難聽 (又幾順口wor e 句-u-)
豆釘ge 食物同水都係我媽媽同隔離養貓啊姨比
(我啊媽竟然專登買貓糧..-口-)
不過我就從未見過佢ge 糞便, 唔知係邊
豆釘可能因為細細個, 怕悶,
而且每逢我啊媽開門出去扔垃圾etc 啊粒都會跟出去
so 豆釘就愛上左同啊粒玩la
不過佢d 爪尖, 而且我發覺佢有白條蟲
so 都多唔比佢同粒粒玩
..........雖然上次佢先同粒粒啡毛, 3個百厭星玩埋一堆-u-

有一晚豆釘又黎搵我地玩, 我就順便比野佢食

豆釘 : 傻狗出黎∼∼∼喵∼

豆釘 : 我又黎搵你玩la∼

Little : was somebody crying me just now?
(↑粒粒識講英文?! O口O|||)

豆釘 : 好悶啊

豆釘 : e 個玩得嗎?

唔想佢玩屋企把傘的我, 就lo 開叉毛筆陪佢玩了-u-
(雖然第2朝聽我媽講佢趁我地訓左狂玩)
 
馬騮豆釘XD, 爬得超高
* * *
之後我仲用紙皮整左個貓抓板比佢, 希望磨咁d 爪之後可以同粒粒玩-u-
雖然效用好似唔多顯著, 不過佢又玩得幾開心
但係不可忘記ge 係, 養左3隻貓ge 鄰家正在我門左方
當年ge 湯丸已經變左一隻超級大肥貓
肚腩幾乎貼地
我婆婆開頭見到豆釘話: 咁瘦ge 隻貓
後尾見到湯丸: -口-" 肥到佢啊, 隻貓
相反毛毛同芝麻瘦左d, 佢地食淨果d 就落番湯丸肚=_=
e+肥貓貓(我叫肥丸做肥貓貓) 日日望住我地屋企門口
見到豆釘玩得超開心, 應該有d 不爽la
有一次2隻貓4隻眼正面相對, 突然豆釘就跑番樓梯到了
-u- 惡氣逼人的肥丸
之後我都有陪肥貓貓玩ge~~-u- 當幫佢減肥
但從啊姨的乾笑中見到, 減肥希望不大
============================================
最近ge 生活就係睇漫畫, 睇戲, 畫畫, 結他, 食飯, 訓覺.....etc -u-
當然仲有同一堆肥肥瘦瘦ge 動物玩
(好似淨係得湯丸肥?! 啡毛哥哥都係瘦型)
e+比較開心ge 係唔洗飆高音, 喵喵聲咁叫豆釘出黎
今朝我輕輕叫一聲「豆釘」佢都識得喵番我
-u-v 好彩臨時換左啊寶個名
============================================
隔離啡毛啊姨比左3排多多比我地-口-
話姊妹lo 左好多貨wor............
一日飲一支都唔知怕唔怕過期 (0827)
============================================
好耐冇打過咁長ge blog
============================================
啡毛肥左(誤), 係毛長左, 靚仔左許多
重點係d 毛長玩佢個頭好開心 (大誤!!!!! (汗
============================================
- END - (就咁完la?! (咁突然ge?! -口-
|