.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2010 年 8 月 8 日  星期日   晴天


祝清兒生日快樂!!! (圖串) 分類: 無法分類♥"]]

雖然遲左一粒鐘, 希望唔好介意

立馬補上賀圖:

清「兒」係我對清誼ge 暱稱
希望你會鐘意e 個半正太  >/////<.......................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


講笑-u-
雖然今日唔係4月1

 

============================================

 

e一排屋企大廈, 前往天台ge 樓梯間出現左一隻貓貓
開頭我叫佢啊寶, 希望佢大個會比人當寶咁愛, 女仔

↓有d 怕羞

↓仲有d 嗲 (應該話 "好")

↓一直等緊啊寶出現ge 粒粒

↓終於等到la∼

↓嗚哩嘻~~~////////////////(羞)      (ps. 粒粒係女仔)

 

↓啊寶美照


 

 

*  *  *

 

後尾我叫佢豆釘, 因為啊寶好似有小小難聽   (又幾順口wor e 句-u-)

豆釘ge 食物同水都係我媽媽同隔離養貓啊姨比
(我啊媽竟然專登買貓糧..-口-)

不過我就從未見過佢ge 糞便, 唔知係邊

豆釘可能因為細細個, 怕悶,
而且每逢我啊媽開門出去扔垃圾etc 啊粒都會跟出去
so 豆釘就愛上左同啊粒玩la

不過佢d 爪尖, 而且我發覺佢有白條蟲
so 都多唔比佢同粒粒玩

..........雖然上次佢先同粒粒啡毛, 3個百厭星玩埋一堆-u-


有一晚豆釘又黎搵我地玩, 我就順便比野佢食


豆釘 : 傻狗出黎∼∼∼喵∼


豆釘 : 我又黎搵你玩la∼


Little :
was somebody crying me just now?
(↑粒粒識講英文?! O口O|||)


豆釘 : 好悶啊


豆釘 : e 個玩得嗎?
 


唔想佢玩屋企把傘的我, 就lo 開叉毛筆陪佢玩了-u-
(雖然第2朝聽我媽講佢趁我地訓左狂玩)


馬騮豆釘XD, 爬得超高

 

*  *  *

 

之後我仲用紙皮整左個貓抓板比佢, 希望磨咁d 爪之後可以同粒粒玩-u-
雖然效用好似唔多顯著, 不過佢又玩得幾開心

但係不可忘記ge 係, 養左3隻貓ge 鄰家正在我門左方
當年ge 湯丸已經變左一隻超級大肥貓

肚腩幾乎貼地

我婆婆開頭見到豆釘話: 咁瘦ge 隻貓
後尾見到湯丸: -口-" 肥到佢啊, 隻貓

相反毛毛同芝麻瘦左d, 佢地食淨果d 就落番湯丸肚=_=

e+肥貓貓(我叫肥丸做肥貓貓) 日日望住我地屋企門口
見到豆釘玩得超開心, 應該有d 不爽la

有一次2隻貓4隻眼正面相對, 突然豆釘就跑番樓梯到了

-u- 惡氣逼人的肥丸

之後我都有陪肥貓貓玩ge~~-u- 當幫佢減肥
但從啊姨的乾笑中見到, 減肥希望不大

 

============================================

 

最近ge 生活就係睇漫畫, 睇戲, 畫畫, 結他, 食飯, 訓覺.....etc -u-

當然仲有同一堆肥肥瘦瘦ge 動物玩
(好似淨係得湯丸肥?! 啡毛哥哥都係瘦型)

e+比較開心ge 係唔洗飆高音, 喵喵聲咁叫豆釘出黎
今朝我輕輕叫一聲「豆釘」佢都識得喵番我

-u-v 好彩臨時換左啊寶個名


============================================

 

隔離啡毛啊姨比左3排多多比我地-口-

話姊妹lo 左好多貨wor............
一日飲一支都唔知怕唔怕過期 (0827)

 

============================================


好耐冇打過咁長ge blog

 

============================================

 

啡毛肥左(誤), 係毛長左, 靚仔左許多

重點係d 毛長玩佢個頭好開心 (大誤!!!!! (汗

 

============================================

- END - (就咁完la?!  (咁突然ge?! -口-

 

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


cecilia 於 2010-08-16 04:30 AM 發表:
好內無入來lu..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

洗唔洗飲杯茶食個包? XD
Posted at 2010-08-16 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2010-08-10 11:52 PM 發表:
maybe miya meant u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cat_220 於 2010-08-10 11:24 PM 發表:
佢遲早步湯圓後塵...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BreNda_L 於 2010-08-10 10:11 AM 發表:
你好有愛心ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔算太多XD
Posted at 2010-08-10 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dream27 於 2010-08-08 10:12 PM 發表:
要說明一下..我說的是畫中的"清兒"..672別誤會喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

畫中果個係正太 -口-"
清兒可愛的鬈髮長得多~~~
Posted at 2010-08-08 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dream27 於 2010-08-08 08:29 PM 發表:
很可愛喔..牠們..
清兒滿漂亮的..為何我沒有禮物的?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你幾時生日啊~~~^u^
畫畫下正太知道清兒鐘意ma~~
-u- 不過畫動物.......我會盡量
Posted at 2010-08-08 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



totofufu 於 2010-08-08 01:09 PM 發表:
離我生日仲有8個月= =+
小正太~
豆釘...=口=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾好啊個名 ^u^~
Posted at 2010-08-08 02:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miya_sonson 於 2010-08-08 01:38 AM 發表:
鄰家女孩~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係指幅畫定係湯丸定係豆釘先?
三者之中只有豆釘係女仔
Posted at 2010-08-08 02:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star