.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2010 年 8 月 24 日  星期二   晴天


分類: 無法分類♥"]]

話一個禮拜之內update 是廢的 (扁

 


宇多田光 - First Love
請聽歌, 唔洗睇MV, 因為我搵唔到完整ge MV

點解我會發埋d 咁ge 夢..........orz 難道我是百合
嗚............果種蜻蜓點水ge 感覺到醒都仲有

不過我發靚仔夢都會怕醜, 所以我應該唔係啊ma~ -u-
這是偉大的朋友愛啊!! (別想太多了T^T)

(ps. 首歌個名唔代表d 乜, 只不過我覺得幾有意境 (聽落xD, 我唔識日文

 

 

另附上小豬嘜一張,
係marvis 屋企畫, 係marvis 比nicole ge 膠布包裝上畫-u-

給Miya ^u^

 

 

- END -

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


Dream27 於 2010-08-26 08:48 PM 發表:
哈..想不到你會發到這樣的夢喔..
點解幅畫會比miya ge?不過真的挺可愛的~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我不是bt 哦 T___T
因為幅畫有個故仔, 個故仔為miya 而作xD (無聊之作)
Posted at 2010-08-28 06:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



totofufu 於 2010-08-26 04:09 AM 發表:
長FA的令仔=V=?
死啦死啦...SELLA啊...><
STELLA對[消音]GE渴求終於從言語及思想上都超越到潛意識啦=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔知點解會發埋d 咁ge 夢!!! T口T
我平時都都發埋d 3個靚仔圍住我果d 夢ga ma....
 
死得la.....百合之神一定從你啊妹身上偷渡到我ge 夢度la
Posted at 2010-08-26 10:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DaYaNdDaY 於 2010-08-25 07:50 PM 發表:
估唔到個膠布包做咗你隻豬既藏身地方
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果陣我地咪話你供獻左你屋企, 水, apple etc ge..
我有講埋塊膠布包裝ga~~haha
Posted at 2010-08-25 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



elisengan 於 2010-08-25 02:35 PM 發表:
隻豬好得意呀...
令我聯想起我家姐~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有冇人話你地姊妹似啊~~~?
 
-u- 一樣咁可愛
Posted at 2010-08-25 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Myeah 於 2010-08-25 03:48 AM 發表:
First love
其實...
Miya都鐘意食蘋果-v-b
多謝你a Stella~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係marvis 屋企都食左個蘋果xDDDD
Posted at 2010-08-25 08:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Corence 於 2010-08-25 12:49 AM 發表:
哈,發靚仔夢,有得發都幾好
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

顯露出我對靚仔ge 渴求 +u+ (?)
Posted at 2010-08-25 08:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star