.想睇粒粒的人士                                                     
.請選擇你的屏幕解析度:                                          


                      ↑ 動漫電影 日語J-pop 英語 ↓  [無中注意]

2010 年 9 月 2 日  星期四   晴天


當年今日.粒粒美照圖串ヽ(゚∀゚ )ノ 分類: 無法分類♥"]]

以下注意, 圖量十分之大, 可以load 一 load 再觀賞

 

 

 

 

Kuricorder Quartet (栗コーダーカルテット), 栗子直笛四重奏ge 作品~~
大嘴鳥 Kyoro-Chan (キョロちゃん) 裡面有e 首ga~~

我第一次聽覺得係咪有人翻奏, 點解好似有d 唔齊咁ge?
不過後尾聽落覺得好可愛, 係小朋友ge 童真

話說, 專登製造瑕疵得黎又自然都唔容易ga! xD

 

* * *

點解你地個個都可以係尋日前日打blog 悼念暑假ga~~
我尋晚抄作文抄到12點......>.<


舊的.的的

* * *

我今日終於買左電話la~~haha,
加埋記憶卡 (因為sony j20 唔包) 都係1836 mop
今日仲買左2對鞋.......大陸卡.....好大消費> <
想要number 搵我la Ou<

* * *

今日去聖安娜訂蛋糕, 有懶懶熊ge 杯蓋送
係矽膠 (公仔除外)

得藍色係雞咋~~~今次鼻哥窿雞冇咁樣衰, 可愛左

 

* * *

 

飛天貓:

主角係豆釘

同隔離肥貓貓(湯圓哥)玩     (佢終於做哥la...blog 仲有佢細個ge post 同相)

 

Day1


誰?!


想爬入黎? 冇咁易!

Day2


終於潛入   (豆釘: 哼哼, 不知幾易)


豆釘: 粒粒!


我黎la!!      (romeo and juliet 翻版?)

Day3




 ↑ 貓?

 

* * *

 

當年今日:

本身唸住尋日發post....但係要趕作文(抄落簿)


2009年的9月1日


誰?


原來係粒粒......好細個ge 樣姐姐我差d 唔認得xD
(我真係向粒粒自稱姐姐)


久違ge 鬈鬈毛!! >/////<   粒粒大個左冇咁多la......




長髮的我xD,   尋日發現尋日套衫同一年前ge 一模一樣


舊年ge 物理夏令功課, 卡卡chan 之作


粒粒m (羞 (羞個屁



 

2010年的9月1日




& 新伙伴 (笑)


今日






(飄~~~~)  (羞)


 

=============================================

見到粒粒e+ 真係有d 感觸.............
過多個幾日就係粒粒成為我地家人ge 2周年la~~

鼻子有點酸酸的厚~~ >////<;

 

話說我終於有花名la, 竟然係Elise 改ge ("竟然"係咩意思?

 

黎啦

 

黎Stella ge 簡稱?

噗 (算怎樣啦!!

 

 

 

(ps. d 相根本唔美, xD 當年岩岩buy 相機冇耐唔識用,

不過粒粒很美倒是真的.u.)

-END-

 






訪客留言 (返回 Just_To 的日誌)


xxxsam 於 2011-09-10 05:06 PM 發表:
阿粒着尿片-0-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sayai 於 2010-09-27 06:45 PM 發表:
黎啦~俺來了~ (巴
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BreNda_L 於 2010-09-04 08:00 PM 發表:
我愛阿粒
阿粒愛我
 
 
但係講真
我真係好驚佢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dream27 於 2010-09-03 07:41 PM 發表:
舊的的的..[笑了]..
粒粒還是這麼可愛的..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對哈~~~
對呀對呀~~xD 對呀對呀~~
Posted at 2010-09-03 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Corence 於 2010-09-03 06:41 PM 發表:
哈,新手機,不錯哦!!!
粒粒好搞笑arXDD
你個花名好正
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇乜人嗌-u-
粒粒緊係搞笑la!!  搞笑又可愛
Posted at 2010-09-03 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



totofufu 於 2010-09-02 10:10 PM 發表:
手機我要=U= [攤手]
你好衰啊 >< 同粒粒着紙做GE衣物=_=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-u- 咩wor.......佢果陣又要上床玩又要漏m (誤)
咪著我旅行用淨ge 紙製衣物lo~~~
 
我仲幫佢尾巴剪窿, 用萬字夾夾到合身ga!! OAO!!
Posted at 2010-09-03 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Myeah 於 2010-09-02 09:19 PM 發表:
黎啦-~
原來新手機購入=v=
弓喜粒粒~
我家貓仔仔都就快5年了-v-~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

粒粒後生 (正色 (欠揍xDDD
我都唔記得左sonson咩樣la xp
(我鐘意叫你隻貓做"sun臣")
Posted at 2010-09-03 12:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





粒粒小樹 + Future Star