| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 22 日 星期三  |
嘩!!籃球真係好玩呀~  |
分類: 未分類 |
我到左今日先覺得BASKETBALL 真係超,勁,級開心LOR
今日BASKETBALL 堂,
超開心,
首先我聽到阿SIR 話開場
唔係好想玩,
阿SIR 話玩一分細細地..
點知上到場....
人地俾BALL我開,
點知THREW左個BALL 俾隔黎個TEAM
第二場我去MARK人,
羅到個BALL
我再THROW俾"自己油"
點知俾人話回瑒,
真係唔知點解,
到第三場
我冇諗過我可以搶到人地個BALL
跟住我帶個BALL 俾"自己油"
佢入左BALL,我地個TEAM WIN 左啦
我好開心呀,
估唔到BASKETBALL真係咁好玩喎~~
下次等我揾幾個人同我玩先~~
边個想玩籃球就揾我啦..
不過唔係好掂~~
JUSTINE
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 91 | »
|