明日又約左人練RD啦,
好TIRED 呀.
但係其實都係好開心既.
昨日又練左
好搞笑LOR
Rainie 示飯俾Katherina 睇點跌
點知自己就跌左係度
勁搞野~~
唔知今日又點呢?
我應該係今晚先打啲
知唔知點解呀??
因為我怕今晚唔得閒LO
真係成日都冇時間做野架
咁多野測!!
又快EXAM 啦
FINAL 呀!!
唉.都唔知點分配時間...
大家得閒聽下 "全世界的人都知道" OR " SAY YOU LOVE ME"
JUSTINE