JUST MYRA
♥MyraXKan♥
程到龍時♥我只愛你
/\/\  /\/\
\KAN \Myra/
\/      \/
我們要永遠在一起,,到一天,,我們結婚吧!!

Justmyra
暱稱: Myra
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-07
訓唔著
冇人有我日記=.=
xanga
老公話耐唔回
好戲介紹
終極三國
不良笑花
痞子英雄[11-4-09上演]
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 281
今日人氣: 2
累積人氣: 7955
站內搜尋
2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


多日冇打了 滿足分類: 未分類

多日冇打日記la

日日都同緊k一齊

因為大家都冇做野la

所以日日都冇所事事

仲記得20號個日就同左k去同佢既朋友唱k

之後佢就因為我問個男仔野嬲我

我就因為佢想問個女仔野嬲佢

=.=

總之就係係到呷醋la

今日k話覺得好無聊

不過唔係因為日日同我一齊

係因為日日都係係屋企冇野做

我就提意可以每曰去唔到既地方呢^^

以前既我可能幾日就會冇一開始拍拖咁,,日日都咁掛住一個人

不過好死唔死俾我撞到個呷醋鬼加愛我鬼=.=[咁講會俾佢話=.=?.?]

但宜家自己都唔知點解明明已經日日都見嫁la

仲想點呀

仲要掛呀?

所以當知道自己係咁樣變態的愛一個人

就成日都好怕有一日k會話我覺得唔想日日見到你

好悶

所以冇由自主成日問k一d以前都問過

對k黎講可能會覺得係我對佢對我既愛有懷疑

但其實係我怕失去佢=.=

佔有慾太強既我就咁死係一個k身上

唔知點解可能就係因為知道自己怕失去佢,,

所以會覺得我愛佢會多過佢愛我

不過其實佢對我既愛都真係多好多

只係我發脾氣佢都唔會理我

通常都話我多過哄我

對佢黎講覺得我錯佢就唔會哄我

反而會話我

其實有邊個女仔唔想自己發下小脾氣時男朋友會哄自己呢

就係咁,,好多時我都會因為佢話我溝仔而發脾氣

俾其他人覺得我成日溝仔冇所謂

反正又唔係我邊個

但我男朋友咁講會令我好難受

雖然佢都話係講笑

不過唔知點解就係唔開心

老公呀,,可能因為聽得多屋企人講既野

我好怕失去你=.=

唉!

死左佢算 [講笑,,怕痛=.=]

發表時間:2009-02-22 06:26 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Justmyra 的日誌)


yvonne2d09 於 2009-02-24 09:38 PM 發表:
好耐無見
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccy083092 於 2009-02-24 06:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivy92617 於 2009-02-24 11:25 AM 發表:
ha~CM^^..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccy083092 於 2009-02-23 07:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-02-24 02:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]