| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
超  | 分類: 未分類 | 原本今日會出去
不過老公話今日星期日會好多人所以唔出
等我仲咁開心期待今日
之後佢先我發脾氣一開始都係到哄我
之後我唔受佢,,到佢話反我
咁你係咪想去迫呀??<<就係咁
之後我又唔想同佢嘈,,
所以就算
之後去到老公屋企佢就話
聽日土戈,,去諗諗下,,佢聽日都唔方會去
所以我以後對佢都唔會有所期待
雖然老公講親聽日去都一定唔會真
不過到最後都一定會去既,,
只係唔知幾時=.=
到在夜晚,,老公開始玩信長
我又嬲佢la,,因為老公一玩信長語氣就會超叉
同佢講笑問下佢野就話唔好係我打機個時問我呢d野
諗住煮飯又話唔好整la
咁我有咩做姐
自己係到打機咁我做咩呀
唔通又係到訓咩
之後我就開左電視發佢脾氣
佢打左好耐先出黎
出到黎冇lala話,,你又話整野食<<玩野咩
又話叫我唔洗整
之後我就冇理佢,,
過左一陣諗到我手機有提自己
唔想同佢成日嘈
我地會嘈多數都係因為佢打機我同佢都失憶
我冇男仔朋友打俾我=.=
一係就佢唔陪我
一係就我有好多野都唔記得即時同佢講
既然知道大家都有問題
而且我知自己小氣,,好痴老公
又知佢易發脾氣
咁我一嬲佢就一定因為我既嬲而話我
之後就會嘈起上黎
既然知道大家問題出係邊
咁不如就忍讓下
改變一下語氣,,諗法
有時唔一定真係發脾氣呀
佢唔鍾意我成日問佢同一個問題
因為佢覺得我唔信佢
咁我就要同自己講如果信佢
就唔洗問咁多
其實我都知,老公一直對我都好好
一知我發脾氣唔開心佢就會一打完機就哄我
成日煮飯俾我食
又會為我好而話我指出我的不是
有咁既老公我仲咁多要求
真係唔死都冇用
所以我今後唔想再成日都因為小事而同老公嘈
^^
完
老公我唔會再同你嘈嫁la^^
啜
| | 發表時間:2009-03-15 11:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|