今朝11:30-2:45呢段時間 我只系食左3塊梳打餅 只系3塊 太amazing la!! 成個下午 心情都唔太好 訓左.... 之後夜晚去bbq la 食左唔系太多野 咁d人唔知傾咩 我姑姐就同我表姐講:你牙婆[我牙麻]話想飲孫女媦茶w0r..(我第2大) 咁我表姐就話:有排la... /_\'' 之後我表姐同我講:叫你牙.到你都未到我la.孫女媦牙.. 我望住佢,,驚左下[唔知牙媽聽唔聽到:p] 希望聽唔到la~ almost 12:00 先返到屋企@_@''
今日又有happy 又有火又有樣衰 多謝mylove 搞到我笑返 xd
今日真系好*炆囉好無 未試過系幾分鐘內爆*咁多句* 用電腦室 比條粉*串 你*皮la! 唔*系做功課做同我死返屋企la 阻*住個地球轉 咁*多人死唔見你去死 ** s**t !! 果部死虧機又唔*登入到 咩料牙 搞到我做唔*到功課 what the f*** ! 走果陣 some happen 勁 □□□ l0r....[唔可以用文字去形容xd] W.T.F
聽日要背默兩首詩 我接受唔到囉.... 今日ge drama 系我覺得最悶ge 一次l0r... 狂『唉』 xd 好玩 =] 放左學之後去左library 當值 走果近 落雨 之後仲要勁kai 咁行到ok遠搭車 搞到好似沖完涼咁=,='' 某人個頭仲要濕晒 xd 我件衫ge 兩隻袖濕晒-0-'' 好彩架車ge 冷氣都唔算超大 返到東邨 又濕過-O-'' 希望大家都唔好病la~ 呢個Rainy Day 都幾好玩xD 以家黃色暴雨w0r..
今日又早左少少出門口[真系好少] xd 又等人la =] 之後都冇咩 午息同my love 嚇人 我好成功咁嚇到郭wing同賴寶 xp 之後something happen 搞到LE 堂訓左@O@'' 放學等去拔尖期間 又some happen => 之後就拔尖 條友針對my love 你再系咁我地集體罷課架!!! xd 放學之後又等人=] 我真系超好xdd