开左个新qz~就系甘比我挽~^_^
無計啦~本人中2左kingsley~
嘻嘻~做一做自我介紹先~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~€
名字 [ 楊穎雪 ]
花名 [ 丫雪 / K1ngSley ]
中2d咩 [ 本班同學囝囡們 ]
想同大家講d咩 [ 大家好~希望
大家可以做朋友 ~ ]
手提 [ 6173 6066 ]
屋企 [ 不祥 ~ 唔好打黎 ......(閱讀全文)