今日我去阿妹嗰間中學面試,我去到嗰道一D都唔驚嫁,But 我入到面試室........室......一D都唔驚^.^haha.嗰D勻我面試既老師竟是一個外藉老師和一個教數學H老師,佢地用英女同我面試D英文仲深過Mrs Dairy講嗰D,可彩我do有準備,4.5/5H英文到聽得明^.^
希望入到啦^.~