| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 10 月 23 日 星期四  |
| 校運會 |
分類: 未分類 |
尋晚班友無啦啦打黎話去唱k,,
聽到都嚇親,,成11點幾打黎話而家去唱k,,
本身唔係好想去,,因為今朝要番正校,,
諗諗下,,算la,,難得叫我,,我咪去lo,,
去到戈陣班野都無咩精神,,
唱左一陣就訓低左兩個,,
玩到三點幾差唔多四點先走,,
咁就大鑊la,,我番八點三,,但係我成四點半先番到屋企,,
唔理啦,,照訓,,
結果我今朝真係遲到,,
好彩miss都無罵我,,
過多陣開幕式開始,,我地高二一的同學就拎起紅旗出場,,
係開幕式上面領獎,,真係爽到爆,,
可惜你去左休息,,無睇到我領獎戈一刻,,
完左之後,,就番左屋企訓教,,訓到五點,,就去左搵錢,,
辛苦左兩個鐘,,得戈$125,,
咁我星期五ge聚會d錢有著落la,,
|
| 發表時間:2008-10-23 12:44 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
| 孤獨 |
分類: 未分類 |
每個星期日我都會留係屋企道,, 係咪好似好乖咁呢,, 其實我係無野做先係咁,, 我唔同其他人個個禮拜日都有地方去,, 通常都係我去搵人,,就無人搵我,, 所以我d電話費係唔會爆嫁,, 好多時聽到佢地話去邊去邊,,我都唔會問,, 因為我知道佢想叫我啲話,,神早就叫左,, 好多時我都會諗,,係因為我做人太差,,定係,,佢地真係醒唔起我,, 我諗多數都係前者,, 不過唔緊要la,,反正我都係時間習慣孤獨,......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-10-20 12:10 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 17 日 星期五  |
| 大敗 |
分類: 未分類 |
今日兩科測驗,,真係令人歡喜令人愁,, 上就先黎科代數,,代數都ok簡單,,唔係好難,, 一堂課時間就做曬,,仲有d時間俾我諗下附加題,, 可惜,,一頭霧水,,諗唔到,, 之後就到勁野啦,,語文,,我暈la,, 仲要係下就第一堂tim,, 唉,,,,, 都唔知點解讀理科,,d語文都咁Q難,, 百幾個帶字,,百幾條翻譯,, 都唔知點溫,,溫左成晚都溫曬,, 算LA,,只好見步行步LA,......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-10-17 10:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 16 日 星期四  |
2008 年 10 月 14 日 星期二  |
| 怪怪的 |
分類: 未分類 |
今日老是覺得怪怪的,, 今日見到你上黎我地班,,但係唔係搵我,,搵第二個,, 戈一瞬間,,我有種怪怪的感覺,,有d似妒嫉,, 到左放學,,你催我俾份禮物你,, 但係見到你戈陣,,你又唔係好心急要,, 做gym戈陣,,諗起你可能拆左黎睇,, 就sd條sms問你拆左未,, 唔洗一陣,,你就覆得我,, 內容同上一次我去完北京番黎,,送俾你之後,,你sd俾我條sms差唔多 之後我都費事諗,, 過多陣,,就同keita,,仲有西妹妹,,出左水坑尾,,買鞋,......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-10-14 11:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|