KA0_0
暱稱: `KA﹎
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-10-06
2008-09-26
祝KA生日快樂!
Somewhere in time
2008-09-03
文章分類
全部 (29)
100問 (1)
日記 (22)
食譜 (1)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 29
今日人氣: 10
累積人氣: 3328
2008 年 6 月 25 日  星期三   颱風


大理石芝士蛋糕 分類: 食譜

今天早上因為八號風球..本應是很高興的..

因為明天不用去上學..今天又不用..那麼便可以一連放兩天假

不過很可惜..因為我們今天本應要考TSA..但因颱風關係..導致明天要補回T^T

得不償失耶

 

不過今天因為衝動的關係..我做了一個芝士蛋糕

哈哈..估不到又整得不錯

好了..我現在就寫一個食諳出來給大家吧

大理石芝士蛋糕

材料:

餅乾底材料:

消化餅乾(可用手指餅等等):73克

牛奶:適量(因自己沒有鮮牛奶..所以我用了古古力奶,,但做出來是沒有朱古力味的)

牛油:適量

芝士餡材料:

忌廉芝士:250克

細砂糖:55克

全蛋液(雞蛋):2隻

牛油:12克

可可粉:5克

熱水:10克

 

 

作法:

1.將餅乾底材料中的奶油放入鍋中加熱理融化備用

2.將餅乾底材料中的消化餅放入塑膠袋中敲碎,到入盆中,加入牛奶及作法一拌勻,平均放入一個6吋蛋糕模中壓平備用

3.將忌廉芝士隔水加溫至軟化,放入乾淨無水的鋼盆中,加入細砂糖攬拌至細緻無顆粒,分次加入全蛋液拌勻,再加入牛油拌勻即為芝士餡

4.將可可粉放入熱水中拌勻,取少許作法3拌勻備用

5.將剩餘的作法3芝士餡倒入作法2模形中約8分滿,再將作法4不規則撤在表面上,以竹籤輕輕攪拌拉出大理石狀花紋

6.將作法5移入預熱好的焗爐中,以上火150度,下火150度烘烤約25~30分鐘,取出,冷卻後移入冰箱冷藏即可

材料:DSC00693隔水軟化DSC00695

 

手指餅碎:DSC00699忌廉芝士:DSC00698

可可液&完成後的芝士餡DSC00700拉花前:DSC00701

拉花後&入爐前DSC00702入爐後:DSC00703

冷藏後:DSC00706可以食了!:(撒花)DSC00708

經過不太多的步驟後..終於做好了!!雖然不太美..不過很美味呢..相比起家政所做過的CAKE

我吃了一件..還想再吃-3-這個食譜是我在一本教做義大利甜品COPY上來的

當然有些材料我沒有用..因為實在沒有什麼用(書上寫要橙汁-口-OMG,,橙汁要來幹什麼)..所以呢我修改了少少

以後如果有機會再做CAKE..我一定會詳細報導的XDD

多謝大家收看/\/\

發表時間:2008-06-25 09:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 KA0_0 的日誌)


kiki567 於 2008-06-26 06:43 PM 發表:
整完又吾比我食`太自私na*3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 最多下次整既話留番件比你啦
唔好嬲XD
Posted at 2008-06-26 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ah乜 於 2008-06-25 10:22 PM 發表:
我有口福na.ya
thank家政老師xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈..我唔係家政老師呀XDD
我只係分享我做既過程姐..
 
Posted at 2008-06-25 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CARMEN 於 2008-06-25 09:56 PM 發表:
掂喎個樣.一共買左幾$材料同埋用左幾多時間整?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 岩岩計好,,只係用左56元正
我覺得抵啦...出面CAFE一件都要廿幾蚊,用兩件既價錢整一個
 
時間呢...我諗大約2個鐘到啦..因為自己做得慢
我諗做多D會快D!!
Posted at 2008-06-25 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]