上咩堂都冇心機
普通話;睇野,好恐怖囉
數學;test!!!唉><唔識做
PE:打波and閃避球,好玩^^
英文:-皿-冇做野,去左後面玩,超好笑囉
祟拜:悶到抽根囉
中史:test識識地,同菲菲一起互相研究下><
放學要去英文果個咩野,屌牙比條友話
唔該你食蕉啦,唔講味唔講囉,點牙!!!咬我牙/3\
之後完左去左打波
6點幾走人