今日11點幾起身
之後出左去同德德果d食一反
跟住去左藍天打左2粒
勁膠囉/3\lag機
之後德德同薯仔菲vs>>>好睇到牙
5點幾去唱k
去到勁玩
多謝妳地d birthday kiss喎^___^
7點幾唱完去左公園hea
跟住去左b仔食野
9點幾返到屋企