!|*.傻婆小雲,×*°°kai°"[\雯"°..||*

^無法不愛上可愛淘的書``*
 
 最愛、痛愛、疼愛...     
只有到死才會結束這心情吧...
KAICLOUD
暱稱: KAI婆。雯
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-11-09
2008-08-22
2008-08-04
2008-06-28
2008-06-25
每月文章
文章分類
全部 (21)
好友名單
KAIWOLF
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


2008-06-13 分類: 未分類

 呢幾日考試

狂睇漫畫

最近睇緊李祟萍既舊作《搖滾狂潮》

呢部係李祟萍既成名作

講真

我覺得呢部野見證著李祟萍既成長

睇番佢而家《獨領風騷》成熟既筆觸同畫風

《搖滾狂潮》真係見到佢成功背後既努力

由最初不穩定到走出個人風格

我覺得佢真係好勁

好多人係畫漫畫個陣迷失左風格呢樣野

個人風格

唔係話有就有

當吸收多左

路就變得唔穩定

呢個應該係所有中2畫畫既瓶頸

走唔走到自己既路

就睇你過唔過到呢關

我都好想快D過左佢

呢幾年

我到低畫緊D咩?

我到底中2畫畫先至畫

定係為左比人睇?

我諗我同王翔遇到差唔多既難題

講真

呢個難題

困住左我好內

由小六開始

就好似慢慢甘..

迷失自我...

一味模仿

好似行極都行唔到自己既路

呢幾年

我更加明顯

仲有一種唔想畫既感覺

當我拎起筆個陣

我都唔知自己想畫咩啦..

好似睇唔到前面既路.....

我到底為左咩而畫呢?

為比人賞識

定真係出自內心呢?

一直迷路,失去方向

到底那裡才是我要走的路?






訪客留言 (返回 KAICLOUD 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]