| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 2008-06-13 |
分類: 未分類 |
呢幾日考試
狂睇漫畫
最近睇緊李祟萍既舊作《搖滾狂潮》
呢部係李祟萍既成名作
講真
我覺得呢部野見證著李祟萍既成長
睇番佢而家《獨領風騷》成熟既筆觸同畫風
《搖滾狂潮》真係見到佢成功背後既努力
由最初不穩定到走出個人風格
我覺得佢真係好勁
好多人係畫漫畫個陣迷失左風格呢樣野
個人風格
唔係話有就有
當吸收多左
路就變得唔穩定
呢個應該係所有中2畫畫既瓶頸
走唔走到自己既路
就睇你過唔過到呢關
唉
我都好想快D過左佢
呢幾年
我到低畫緊D咩?
我到底中2畫畫先至畫
定係為左比人睇?
我諗我同王翔遇到差唔多既難題
講真
呢個難題
困住左我好內
由小六開始
就好似慢慢甘..
迷失自我...
一味模仿
好似行極都行唔到自己既路
呢幾年
我更加明顯
仲有一種唔想畫既感覺
當我拎起筆個陣
我都唔知自己想畫咩啦..
好似睇唔到前面既路.....
我到底為左咩而畫呢?
為比人賞識
定真係出自內心呢?
一直迷路,失去方向
到底那裡才是我要走的路?
|
|