**************返學啦!""************
開學禮
同學各位 找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮
明天總會是個新學期 終生制*
總要學 無論代價多重
學會的 多少幫補自信
背過書 何時被考起總有些用
至少你知道什麼不懂
大概只得戀愛是 沒標準的教科書
必須靠人不斷試 學傳情達意
二人共處 才夠真摯
同學各位 找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦亦不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢
曆遍艱辛不作弊 受苦也練成造詣
因此說人生在世 運程難預計
但能入世 培養聰慧
**********************************
呵呵=口="..岩岩做完我D功課!!HAHA]
唉!>/\<",,又10點做到12點幾=0="" 超快^^
琴晚,,老公B問我:[今個星期6出唔出街@@"?]
我冇咩所謂=0=""....如果出咁係邊等丫><"??
幾多點"?>﹏<"..... 我咩都唔知=.="
**********************************
明日,,返學有咩做呢@@"??
哈哈=口=""..12點幾放^^,,放左學可以同家姐食"反反"..
行街街,,一定好開心心>V<"".....
_________________________________________
好想快D可以同[丫詩],[丫霖]見面丫=0="
唔知佢地著咩33呢@@"? 好緊張丫>V<"
[丫詩]個日,,一定好令女架>V<"" HAHA*
好開心丫TvT""...唔知個日著33好呢??>/\<"
________________________________
|