.★×*-[` もし傷の痛みは死去するならばことができる...,+°.`|
KAIKA924
暱稱: 100%Miss U">3< 嘉kakakaaka-★
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

我內冇打過日記啦!= =...
好煩!!-口-""
考完左啦!!!^__M..
今日考科學!!-口-"
兩個星期",,考試=[


日誌分類

全部 (43)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


=口="..冇咩所謂"=]

**************返學啦!""************

開學禮

同學各位 找個位 這是你的開學禮
望前看 想像戴著四方帽時多美麗
先交過難忘學費 先不會來年失禮
明天總會是個新學期 終生制*

總要學   無論代價多重
學會的   多少幫補自信
背過書   何時被考起總有些用
至少你知道什麼不懂

大概只得戀愛是 沒標準的教科書
必須靠人不斷試 學傳情達意
二人共處 才夠真摯

同學各位 找個位 這是你的開學禮
若然你生活有時過得苦亦不作弊
荊棘裡完成學位 操守卻仍然高貴
學懂的會是你畢業時 的優勢

曆遍艱辛不作弊 受苦也練成造詣
因此說人生在世 運程難預計
但能入世 培養聰慧

**********************************

呵呵=口="..岩岩做完我D功課!!HAHA]

唉!>/\<",,又10點做到12點幾=0="" 超快^^

琴晚,,老公B問我:[今個星期6出唔出街@@"?]

我冇咩所謂=0=""....如果出咁係邊等丫><"??

幾多點"?>﹏<".....    我咩都唔知=.="

**********************************

明日,,返學有咩做呢@@"??

哈哈=口=""..12點幾放^^,,放左學可以同家姐食"反反"..

行街街,,一定好開心心>V<"".....

_________________________________________

好想快D可以同[丫詩],[丫霖]見面丫=0="

 唔知佢地著咩33呢@@"? 好緊張丫>V<"

[丫詩]個日,,一定好令女架>V<""  HAHA*

好開心丫TvT""...唔知個日著33好呢??>/\<"

________________________________