仲有兩日~
係呢六年裹面~
我地真係做玩左好耐~
但係又好似玩極都唔夠~
玩下玩下又六年~
玩下玩下又要畢業~
有時我覺得自己唔係六年級~
係一個傻傻地既一年級~
一個永遠長唔大既細路~
永遠都係咁單純~
身邊既朋友一個個咁成長~
每一個都有自己既思想~
都有自己鍾意既人~
但係我自己就始終都冇~
可能係我自己怕受傷害~
又或者係我認為自己冇資格去鍾意一個人~
不過,我知道~
就算我鍾意人~
都一定唔會成功~
何況我冇~
但係當身邊每一個朋友有愛情上既煩惱~
我都可以幫佢地分擔~
可能呢啲就係"當局者迷 旁觀者清"掛~
我對佢地講既野都係出自真心~
無論我知得多或者知得小~
我都只會直接講我既感覺出泥~
所以佢地都會相信我~
唔知點解~
今年好似特別多野發生~
無論係開心或者唔開心~
我可以好肯定咁講~
今年係六年泥我喊得最多既一年~
仲有~
今年有好多好朋友因為"愛"呢個字而決裂~
呢樣野令我feel到一樣野:原來愛情係重要過友情~
我諗呢兩日一定有好多人唔開心~
因為佢地就泥要同佢地鍾意既人分開~
我祝佢地真係可以打破地域界限~
唔同學校都可以係埋一齊~
bye bye~
我既好朋友
|