今日上miss chow ge最後一堂la..
雖然有d唔捨不得..但是影了相..留作一個紀念吧...
之後夜晚去左慶祝ya欣生日la..有成十幾一齊玩ya..玩到11點幾ya..
呵呵..so late..都幾好玩ya..
阿欣生日快樂ya...又大一歲la....又老la...=.=..
今日好開心ya..^o^..
mama買左好多我like ge野食ya..
呵呵..
今日好冇聊..
冇咩打..
係咁la..
努力構圖中.....VA AR....=.=...
今日冇咩特別....
有一份特別的收穫..^^..
嘻嘻..