出一出下文章-_- 放心我仲未死 ....=p
或者我真係要好打算一下 ....
就算依家屋企有再多既錢 到最後都只會俾我呢個敗家仔敗哂=p
謝絕 餐飲餐剩餐餐清!!!!!
今年也許遲了一些 但是感覺多了一點