哈哈哈
KAOTM
暱稱: 1233211234567
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« November 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2011-02-11
2010-12-26
2010-03-10
2010-03-04
2010-02-26
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 315
今日人氣: 3
累積人氣: 5988
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


打邊爐" 分類: 未分類

今晚自己攪掂,,,冇法了..

自個兒吃飯實在太苦悶了~/口\

唯有叫人黎打邊爐啦~

叫左KN,ROY少,BIG爺,明爺,RED少他們上來打邊爐~

七點多就去了買東西打邊爐,KN太頹了黎的時候~-V-

諗住開波哥陣,老母殺左上黎,沖涼去飲,,,冇辦法了,只好叫他們等一下子了~辛苦了

八點多,正式開波,啊BIG洗菜,我們就系到跟隊小朋友齊打架....其實可以幾個人玩都得...何必跟隊呢...""

辛苦啊BIG了~老洗咁多菜~到最尾先發現原來太多....叉他奶奶,,,一個星期食菜,夠健康未??"

吃飽了,,老洗,,老洗完,,,發現他們在調教我的電腦,,,不錯~

再睇返"蛇餅豪"之前D野LO,,冇野嫁,,跳曬舞咁LO"

再睇傻仔明D相,,,有夠傻仔...

之後唔之邊個突然放大靚仔杰黎睇LO~大頭,,,,佢個樣丫/口\

食飽,,玩夠,,逃之夭夭了他們~

太爽了今晚,,好似啊ROY話:最衰唔系星期五,,唔系直落也行~

十二點正,,,發覺肚子疼痛起來,,,出事了~冇言........

以後大把機會狂歡~"期待

 

                                         好耐未打夠咁長,,,作文咁作~辛苦了

系咁先~






訪客留言 (返回 KAOTM 的日誌)


nik0stephy 於 2009-04-13 01:39 PM 發表:
咁熱仲打..~~人都熔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 先正,,,style
Posted at 2009-04-15 12:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



REDRED19 於 2009-04-09 07:55 PM 發表:
展爺~~
電視過大wor..點睇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔驚wo~
彭褀屋企哥部仲大
Posted at 2009-04-10 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CVBNM 於 2009-04-08 10:59 PM 發表:
你係最傻仔戈個"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你下麻"
Posted at 2009-04-09 03:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



teddy_mei 於 2009-04-08 09:07 PM 發表:
有冇係部腦搵到d噴血ge野先?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 有丫"
你d相lo,,個個睇到嘔血
Posted at 2009-04-09 03:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SBE 於 2009-04-07 10:54 PM 發表:
重色忘明?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 蝦米?"
Posted at 2009-04-09 03:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimmy211211 於 2009-04-07 05:39 PM 發表:
重色輕友?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 姐系咁講"
玩得開心D拉WO
Posted at 2009-04-07 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bananaboy73 於 2009-04-07 01:37 PM 發表:
調教...
調d咩...
教d咩先...
kaka...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 就系知道GE調教解釋
Posted at 2009-04-07 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bb473821058 於 2009-04-06 07:27 AM 發表:
調教你的電腦..haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 還行啦
Posted at 2009-04-06 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KI1222 於 2009-04-05 08:56 PM 發表:
CM*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝啦"
Posted at 2009-04-06 12:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mikikouk 於 2009-04-04 11:20 AM 發表:
very long
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 一系又話短...=3=
你哥D都唔短丫~
Posted at 2009-04-06 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]