| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 3 日 星期四  |
| 2009-12-03 |
分類: 未分類 |
終於考完試啦., 最天考試都在逃命
今晚需要終極一逃一下
12月5號
謝安琪在威尼斯人為我開演唱會
冇法想像
但系需要扮一下上菜
唔去!!!!
去做一些更有意義的事情
打太多冇人睇., 唔打太多
等一下去終極一逃一下先得
|
|
|
aR_Roy 於 2009-12-04 01:58 PM 發表:
喂 如果有人打去你電話搵我 你話我唔舒服!!
音樂劇叫我填電話 我填左你個電話
|
網主回覆
放心., 交給我就可以啦  Posted at 2009-12-06 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SBE 於 2009-12-04 11:36 AM 發表:
傻b 豬??
|
網主回覆
你才是傻B Posted at 2009-12-06 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
似乎又想我封鎖你留言wo  Posted at 2009-12-04 02:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
重點系沒有重點 Posted at 2009-12-03 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
what?? Posted at 2009-12-03 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
羅 文 Posted at 2009-12-03 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
姐系我都唔知我自己打過d乜  Posted at 2009-12-03 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|