哈哈哈
KAOTM
暱稱: 1233211234567
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2011-02-11
2010-12-26
2010-03-10
2010-03-04
2010-02-26
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 315
今日人氣: 71
累積人氣: 6264
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


2010-02-01 分類: 未分類

呢期迷網

平時坐鴻爺車都冇乜事

陪佢去換左條避振之後就出事啦

胃同腸的位置調轉了^^., 多得你唔少

之後重要抄埋車

安全達陣., 鴻爺就迷左一點兒., 抄完車重要比人黑沙黑店呃^^

準祝你苦盡甘來., 好彩哥日系我坐你後邊

唔系啊邊個邊個^^

今日再坐佢車., 安全駕駛小王子., 欽敬欽敬

呢期做D事似乎唔啱我STYLE., 更換一下模式先~

E+要留系貧民窟一段日子了

        P.S.    仍好嗎?重會每天失眠到天光嗎??    感覺很累., 很迷., 很灰暗,,,事情有你們說得這麼簡單你話幾好呢~^^






訪客留言 (返回 KAOTM 的日誌)


aR_Roy 於 2010-02-22 08:37 PM 發表:
又5係又抄ga,,只係落雨 拉剎制冇反應 差d撞到人姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR_Roy 於 2010-02-11 08:14 PM 發表:
抄車抄得多,經驗自然多!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁有感慨., 似乎又抄車
Posted at 2010-02-14 01:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimmy211211 於 2010-02-02 04:37 AM 發表:
有車自然會有炒車ge一日
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 又有公式計??
Posted at 2010-02-02 06:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aR_Roy 於 2010-02-01 10:48 PM 發表:
危險駕駛,,先係我地朋友!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 玩命時速
Posted at 2010-02-02 06:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



REDRED19 於 2010-02-01 10:45 PM 發表:
...今天使用4x速度啊..'''
害怕程度>100''
再炒右腳的話...可以切除~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

太廢了~~~
Posted at 2010-02-02 06:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]