| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 與Canbb的每一天' | 分類: 未分類 | 喔喔....
很是早的'..好眼訓呀..
今天又是與大眼牙醫見面的日子了'
老早就去搵佢啦'
鸚鵡來了'...人人都狠掛8號波'
醫生話'..
{唉'..我好眼訓呀'..唉'..琴晚超晏訓'..諗住佢今朝掛8號波ga ma'
點知今朝坐到8點都未掛'..
唉'...又要返工..= =}
哈'..跟住我話'..
{我呀哥都係成晚補住個電視'..又係諗住第日唔洗返工'..-v-}
哈'...個護士係度狂笑'
11月27日'
我又要去搵佢了'....
@@'
這陣子跟canbb走的很近!
又去camp'..又去街'..又游水'..又甚麼甚麼甚麼的'
前天我們又去游泳了! 很努力減肥的我們喔!
最最開心的還是canbaby去hk買了禮物給我呀!
感動到暈呀!
是Kewpie'一人一個'..她的是唐老鴨'..我的當然是屎迪仔了'!
超配的! 而且超口愛喔!
謝了我親愛的canbb!
這陣子是我的農曆生日嘍'..還有不到半個月就是小女子出生的日子了'
那也意味著'....
暑假又結束啦'...
好空虛喔這假期'...
要開始做功課了'..書法好多好多呀'....
打風啦'..
我明天點去上堂呀......
 

| | 發表時間:2008-08-21 06:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
canbb=) 於 2008-08-24 01:35 AM 發表:
你打到全部都係canbb=) 小心有人變tamama呀!
|
|
|
〥〤 緣.°﹏ 於 2008-08-23 11:31 PM 發表:
C/\/\到~!!
|
|
|
mcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcm... 記得CM返ㄚ! ^^
|
|
|
DTong 於 2008-08-23 07:45 PM 發表:
很可愛的鴨!
|
|
|
al_wai 於 2008-08-23 10:00 AM 發表:
cm you la~
|
|
|
胃仙u 於 2008-08-23 01:05 AM 發表:
比個CM你!!
|
|
|
u0816 於 2008-08-22 08:12 PM 發表:
看了這篇.. 真空虛. 我本性強烈的嘟嘟又燃起了..
|
|