♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 22
累積人氣: 42594
2009 年 6 月 16 日  星期二  


Holiday. = = 分類: 未分類

今天是星期二呀.

己經又一個星期二了.時間過好快哦.

我現在在哥的房間打日誌.  前面的是我哥在打機. 腳底下是我們家Honly在睡覺.

剛跟媽和哥去了永利吃意大利餐. 因為有coupon.不過也好貴.

情調有了.  可吃的東西好少.          只能說好高級.

今個早上本來跟哥去打籃球的. 可是早上好大雨.

sd完msg給bear之後一直睡到她補考完打給我.

哎.  真替她高興呀.我覺得這次一定沒問題.  因為她自己也好有信心.

不過那個畜生維大好令人擔憂.

我以為他嘴巴說不上紅姐的課.  但還是會多少的.

呀.  原來他真的一點都沒聽過書.  激死我.

前天幫他溫3.4段的英文溫到他好攞命.

然後晚上他說的一番話.讓我都差點哭了.     拼了命都要幫他過.

經過一個晚上的搏殺.  我一睡就睡到5點.

呀.  被我爸罵死.           我不能睡多.因為會低血糖.      然後愈睡愈久.

然後睡死.=(

星期天早上就返童軍.

canb拋棄我.   點完名就上課.又上呀爺歷史. 整個集會完了之後. 要留下來開會.

哎.  被強迫做文書. 搞到這個星期五要趕起份會議報告.

頂佢奶奶.  開會開到2點多.超肚餓.

最後3點文浩請食飯.

回家小睡一會就出去幫維大溫習.

然後上個星期六睡醒以後小彥約hi tea.

最後約好小俊殺上bear寶家吃外賣.=)

然後鋤大d.   我嬴最多哈=)    在bear家玩瘋了.

星期五又是睡醒以後Rita約hi tea.

不過.    去了吃和花亭. = =

聊好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好多.

這幾天就是這樣拉.

因為有人投訴我日誌打太多了.  沒辦法.

我話多嘛=)

所以以後會盡量打少.    不過現在打到最後.我想說甚麼都忘了.

 

有時候明知道真相.但還是受不了.

 

 

和花亭.

開會.

                                                                                俾呀發追殺的兩人.

好勤力的維大.

今早好大雨.                                                          呀哥埋了妹.

意大利.

 

天氣好熱.  Honly整天賴在風扇跟冷氣房. = =

不知明傷口.      不知怎麼腳瘀了一大塊.還腫起來. =(                                           好痛.

=(

 

 

發表時間:2009-06-16 02:57 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


www66599416 於 2009-06-21 07:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winU1314 於 2009-06-21 11:20 AM 發表:
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccm

to uuuuu


加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mikibbbbb 於 2009-06-21 12:00 AM 發表:
CMCMCM-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jim95712 於 2009-06-20 05:54 PM 發表:
我都好熱/3\'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MonGi 於 2009-06-20 01:35 PM 發表:
我考完la'>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

成績如何?放輕鬆了吧.
Posted at 2009-06-20 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



in_240 於 2009-06-20 02:46 AM 發表:
神射karmen=] 小弟很仰慕當天令尊在籃球場上的連續3分
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

承讓承讓.
小妹也很敬佩當天令尊在籃球場上射3分的英姿.
Posted at 2009-06-20 04:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AYNN 於 2009-06-19 11:38 PM 發表:
-
你隻狗b好得意ar/!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得閒上來探佢. =)
Posted at 2009-06-20 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wOnG925 於 2009-06-19 01:28 PM 發表:
好似好好味咁wo..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀.  =)
Posted at 2009-06-20 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



raycheang963 於 2009-06-18 06:01 PM 發表:
陳嘉宇個妹'xD
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

老朋友thanks.
Posted at 2009-06-20 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BTeng_ 於 2009-06-18 01:02 PM 發表:
血糖低會訓死人架= =?
咁就要訓小d嚕-x-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀.   你唔覺得愈訓愈攰ga咩?好似唔想起身咁.
Posted at 2009-06-20 04:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]