| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2010. | 分類: 未分類 |
2010. Hapi New Year.=)
我想要高d.要瘦d.數學要好d
仲要做一個日日過精彩生活的女人.=)
新一年要重新做人啊!
我叫陳嘉雯.
祝大家身體健康最重要.=)
| | 發表時間:2010-01-02 08:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MonGi 於 2010-01-10 06:13 PM 發表:
嘉雯癲!!!
|
|
|
嗯嗯'嘉雯同學你2010年一定可以高 數學好好 每日都過得好精彩^^ 今年好好加油啦! 支持你
|
|
|
clj520 於 2010-01-04 12:34 AM 發表:
cm 來也 ~HAPPY NEW YEAR !
|
網主回覆
多謝啊.=)
新年快樂.=)) Posted at 2010-01-04 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- 你已經好瘦na w0' - 重要瘦??!想變排骨精??'
|
網主回覆
係已經好瘦就好拉.=((
小咩仔新年快樂啊.=)) Posted at 2010-01-04 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我更高興認識你啊.=) Posted at 2010-01-04 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
到我做神手拉到時.(係就好) Posted at 2010-01-04 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你好啊同學. 請問你係咪叫淫蕩威啊? Posted at 2010-01-04 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|