| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| .,中秋快快快樂"! | 分類: 未分類 | 這個blog是好久之前的呢..可是網址給忘了..{健忘的癲小姐= =}
諗住搞返個'...點知個名俾人用左wor'..
我諗,,,,全世界有bin個會用KARMENDIN e個名arr'..咪撞下lor'..
誰知道.,那真的是我...
哈哈'..終於俾聰明ge我搵返個blogg la"
中秋快樂呢"!!-v-
收到哥哥的sms'..warm到爆'-v-
"今天天氣特別...差'...不過"我就是喜歡下雨天...
能撐著傘,,我還覺得挺快樂的'..!!{變態的癲小姐= =}
o..shit.,我的maths fail了-- 所以
我終於鼓起了勇氣...決定了要在課堂上超級留心的聽課'..
可是我還是睡著了...o..my god'..{像豬的癲小姐= =}
好飽飽飽飽飽飽飽飽飽飽飽飽'...
中秋的一餐真的超級豐富'..唔係講笑'..= =
飽到嘔'..
今日想出街的呢'!約了Ada..可是非回家吃飯不可'..
Ada'!!我說過了'..欠你的..他日隨傳隨到'!!!
明天要出show了'..希望別跟太陽玩遊戲'..可是也不要跟雨水KISSES..= =
各位晚安'..= =
| | 發表時間:2007-09-25 10:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wason小千 於 2007-09-26 05:06 PM 發表:
|
網主回覆
點知je'..= = Posted at 2007-09-26 11:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哥 於 2007-09-26 03:54 AM 發表:
|
網主回覆
勁warm ar'!! Posted at 2007-09-26 11:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
河童 於 2007-09-26 01:34 AM 發表:
|
網主回覆
勁lor'! Posted at 2007-09-26 11:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
P. J 於 2007-09-26 12:39 AM 發表:
癲小姐..中中秋節--快快樂呀! 你GE生活都幾多采多姿 WO~~ GOOD NIGHT @@
|
網主回覆
多謝'..晚安' Posted at 2007-09-26 11:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
K 於 2007-09-26 12:21 AM 發表:
|
網主回覆
多謝路人甲' Posted at 2007-09-26 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
AR如* 於 2007-09-26 12:19 AM 發表:
醒喎!!! 哈哈哈""
我都好鍾意落雨...
不過我係唔會開遮...
我會選擇去淋雨!! 好HIGH架!!!
|
網主回覆
哈'..死變態婆'..= = Posted at 2007-09-26 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
瑜.. 於 2007-09-25 11:37 PM 發表:
|
網主回覆
冇計'..勁ma'.. Posted at 2007-09-26 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
瑜.. 於 2007-09-25 11:37 PM 發表:
呵呵,,,我是第一個ar!!... kaka...咁都俾我搵返...真幸運..
|
|