| «‹ June 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| ..超級眼訓的一天' | 分類: 未分類 | 頂'...今天真的眼訓到爆呢'..=v=
今天六點幾就起左身la'..
要出服務呢..換完制服之後同肥亨一齊去laa'...
差d遲到...= =
企左係度暴曬2個鐘'..
個太陽辣低左數名童軍人士'...好彩本小姐大隻'
見到菜菜子'同佢吹左2句'..
你話佢星期三返到去會唔會話我為社會服務'..跟住加我十幾廿分呢'?-v-
企完之後就同黎hi欣去食野'
之後就返左屋企'...
睇'不能說的meme'
正爆'...
食完野點幾就頂唔順laa'..
沖左上床訓教'..
訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..
訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..
訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..
訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..
訓到8點幾俾父親大人叫左起身吃晚飯'...
真係唔係gum想起身'..唔係講笑..
跟住汁緊套制服laa'..汁汁下...
睇到本鐘簿..
食屎..'林生個個都簽..係冇簽我個本...
特登gaa....
算..遲d sin叫佢簽返俾我'..
我又眼訓了'..
各位晚安
| | 發表時間:2007-10-01 10:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
★﹏Roxas *x 16旅 於 2007-10-02 06:37 PM 發表:
|
網主回覆
.....搞事?x26旅 Posted at 2007-10-02 11:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
琳....B...'' 於 2007-10-02 05:51 PM 發表:
|
網主回覆
lilian'? Posted at 2007-10-02 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
K 於 2007-10-02 11:38 AM 發表:
|
網主回覆
遊行完返黎la'..= = Posted at 2007-10-02 11:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哥 於 2007-10-02 04:21 AM 發表:
不能說的meme正呀~!!!! 個女主角實在太可愛~!!!!
|
網主回覆
你個妹我可愛d'..
睇清楚 Posted at 2007-10-02 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wason小千 於 2007-10-02 01:50 AM 發表:
|
|
|
胃仙u 於 2007-10-02 01:08 AM 發表:
今日因為去了睇煙花~~ 所以做唔到第一~慘呀 大家姐~我今日見到施英傑同林燦榮呀!!好開心 今日你為社會服務 一定好辛苦 不過有優點記都直得!^^ 大家姐 晚安
|
網主回覆
都冇優點記'..
都話唔好gum叫我lor'..= = Posted at 2007-10-02 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
河童 於 2007-10-01 11:55 PM 發表:
|
網主回覆
係ar'.. Posted at 2007-10-02 11:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
瑜.. 於 2007-10-01 10:35 PM 發表:
第一第一..!!! 呵呵,,終於到我la... 聽日去唔去得成le??
|
網主回覆
.....係冇ge'..sorry ar' Posted at 2007-10-02 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|