♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« June 2021 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 41
累積人氣: 42720
2007 年 10 月 1 日  星期一  


..超級眼訓的一天' 分類: 未分類

頂'...今天真的眼訓到爆呢'..=v=

今天六點幾就起左身la'..

要出服務呢..換完制服之後同肥亨一齊去laa'...

差d遲到...= =

企左係度暴曬2個鐘'..

個太陽辣低左數名童軍人士'...好彩本小姐大隻'

見到菜菜子'同佢吹左2句'..

你話佢星期三返到去會唔會話我為社會服務'..跟住加我十幾廿分呢'?-v-

企完之後就同黎hi欣去食野'

之後就返左屋企'...

睇'不能說的meme'

正爆'...

食完野點幾就頂唔順laa'..

沖左上床訓教'..

訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..

訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..

訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..

訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..訓ar訓..

訓到8點幾俾父親大人叫左起身吃晚飯'...

真係唔係gum想起身'..唔係講笑..

跟住汁緊套制服laa'..汁汁下...

睇到本鐘簿..

食屎..'林生個個都簽..係冇簽我個本...

特登gaa....

算..遲d sin叫佢簽返俾我'..

我又眼訓了'..

各位晚安

發表時間:2007-10-01 10:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


★﹏Roxas *x 16旅 於 2007-10-02 06:37 PM 發表:
CMCM..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.....搞事?x26旅
Posted at 2007-10-02 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



琳....B...'' 於 2007-10-02 05:51 PM 發表:
知唔知我邊個呢....''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

lilian'?
Posted at 2007-10-02 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



K 於 2007-10-02 11:38 AM 發表:
-口-,, 路過--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

遊行完返黎la'..= =
Posted at 2007-10-02 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



哥 於 2007-10-02 04:21 AM 發表:
不能說的meme正呀~!!!!
個女主角實在太可愛~!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個妹我可愛d'..
睇清楚
Posted at 2007-10-02 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wason小千 於 2007-10-02 01:50 AM 發表:
我第尾.................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



胃仙u 於 2007-10-02 01:08 AM 發表:
今日因為去了睇煙花~~
所以做唔到第一~慘呀
大家姐~我今日見到施英傑同林燦榮呀!!好開心
今日你為社會服務 一定好辛苦
不過有優點記都直得!^^
大家姐 晚安
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都冇優點記'..
都話唔好gum叫我lor'..= =
Posted at 2007-10-02 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



河童 於 2007-10-01 11:55 PM 發表:
...咁都得...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar'..
Posted at 2007-10-02 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瑜.. 於 2007-10-01 10:35 PM 發表:
第一第一..!!!
呵呵,,終於到我la...
聽日去唔去得成le??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.....係冇ge'..sorry ar'
Posted at 2007-10-02 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]