♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Vida grabacion
 
Life restart.
 
KARMENDIN
暱稱: Karmendin
性別: 女
國家: 澳門
« June 2021 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
America life 287 day...
初冬十月三十一.
October.
the last day of summ...
7月下旬.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 209
留言總數: 2944
今日人氣: 40
累積人氣: 42719
2007 年 10 月 5 日  星期五  


又他媽的一天'.. 分類: 未分類

今天測完語文'...俾Maggie叫左去教務處.....

又係為左初一戈條女俾人打戈件事'..= =

係教務處有4個女仔係Maggie個位度'...三個都識ga呢'..!

戈個Maggie當正有我地份gum'..狂係度話'..{你地都已經知道咩事ga la'..好老老實實gum講清楚laa'}

食屎laa'..= ={我地三個聯想}

跟住係個閱覽室度狂話我地'...又叫我地認'..認q咩'..-.,-

仲叫我地俾證人佢..,證明自己冇去過戈個廁所'..

okay'俾夠三個佢'..

跟住miss fan就逐個逐個叫出去傾'..

傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar傾ar..

最尾戈個係我'..

miss fan帶左俾人打戈條女入黎..

叫佢認下我係咪有係個廁所度'..= =

屌........條女話有'...

你係咪俾人打到懵左ar'?...

食屎ga'..你bin隻眼見到我係廁所ar'..冇野ar ma'..

真係唔爆粗都唔得'..= =

范助理是挺我的'.!

所以佢又問條女'..

{你有冇睇清楚d'..你有冇認錯ar'?}

{你要睇清楚bo'..再睇真d'}

{係咪你認錯ar'?佢真有係廁所入bin'?}

{或者人有相似呢'?係入bin wor'?}

狂問條女'..條女都話有'..

miss fan問完十幾廿次之後又問我'

{你係咪戈日入去洗手ga ja'?}

{你係咪唔記得自已入過去ar'?}

我都係答冇'.....梗係冇laa'..f2有廁所冇lala做咩要gum遠水路去f1戈個ar'...

屎忽痕咩'

最後'..miss fan問多最後一次'..

問佢'..

{你係咪真係係入bin見到karmen ar'?}

戈條女話'..

{係ar'..我係廁所"出bin"見到佢}

我頂'...

跟住miss fan即刻反白眼'..

話.,{唔該你下次講清楚d la'..唔好令人誤會arr..出bin同入bin差好遠ga'..唉'..= =}

都唔知係咪miss fan串佢2句'..

佢又吹'.,{唔係ar'..我見到佢係出bin同打我戈d人係度傾計'}

妖'..你食左屎黎ar'..冇野ar ma'...吹得就吹'..吹大d ar'..話係我打你ar笨'

跟住我覺得miss fan都知道佢有d吹水成份ga laa'

{得la'..gum karmen即係冇野laa'..}

{唔係ar'..我有見到佢地傾計ga'}

{得la'..冇入廁所咪得lor'..}

{唔係le'....}

{都話得lor'..你出返去sin laa'}

哈'..屈我'..食懵你ar'?..

條8婆走左之後'我又同miss fan吹水'..

佢知我冇份'..佢應該有問過打人戈班野有冇見過我'..

miss又話信我'..知我唔會gum做'

真係多得條8婆唔少'..屈我都算laa'..仲要令到我冇上2堂maths'..

食屎ga'..你點講我唔理'..睇下你d人證多d定我戈d多d'..

8婆'..抵你死la'..俾人打'..仲俾我d fd打2次...鬼唔望你俾人打多幾次ar'

le件事'..gum又告一段落laa'..= =

炆到爆'...

放學同瑜一齊走'..係門口見到細teng同埋佢d fd'...

跟住我同佢講返'..佢話'..

{佢食屎ga'..關你咩事ar'..我淨係嘈佢2句ja'..佢又同miss fan講話我打佢laa'..佢冇野ar ma'..係又屈唔係又屈.,

我地戈日係廁所ga'..我地可以證明你冇去ga'..佢屈你唔入ge'}

唔怪之得佢俾人打laa'..唔怪得人ge'..= =

同瑜一bin行一bin傾'...又同Roxas吹'...

gum又返到屋企laa'....

見到屎迪is good'!

各位晚安'

 

p.s' dino唔好同返你ar爸ar ma講'..廢事laa'..你知ga'!

 

發表時間:2007-10-05 10:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KARMENDIN 的日誌)


christie22 於 2007-10-06 09:42 PM 發表:
個個YOYO 姐真係低比人打"
見人就屈" 都唔知屈左幾多人"
聽說"想揍她 排到去新界"
就知佢得都唔方好得去邊"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對了'遲早
Posted at 2007-10-09 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



瑜.. 於 2007-10-06 08:59 PM 發表:
褲子改得超正...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我俾人話'...= =
Posted at 2007-10-09 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wason小千 於 2007-10-06 07:06 PM 發表:
劇情真係好似個故仔嘅咁高潮跌起
戈條茂利一定係欠炳頂啦,加上閣下不斷'公諸於世',實會有大把人幫閣下出氣(咁到時又有好戲睇啦)
閣下Uwants個ID係乜?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對'大把
Posted at 2007-10-09 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



!!pear''** 於 2007-10-06 06:09 PM 發表:
唉""karman"""!!
我仲慘過你啊'''
你比人屈''但係你都冇事啦'
我地全班比戈個代班主任折磨到不似人形''
我睇我都冇幾奈命架la''
仲有成個幾月啊'''有排捱啊!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔中意佢'...
Posted at 2007-10-09 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rox_4ever_bu 於 2007-10-06 01:06 PM 發表:
嗨!"
比人屈係慘d既= ="..
但係至少一定好過我nar."


i'AM 唱k 生還者.-v-.."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唱死吧'!!
Posted at 2007-10-09 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大佬2號 於 2007-10-06 01:02 AM 發表:
自己照顧自己啦...唔好比人蝦喎...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔會有呢一日'
Posted at 2007-10-09 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



胃仙u 於 2007-10-05 11:26 PM 發表:
我地GE班長都屈佢真係唔識死~~
下次走過去同佢講句(知錯未)
哈哈~
無敵的班長~~晚安~
88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

晚安'
Posted at 2007-10-09 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]